Gå til innhold

Fulle arbeidsavklaringspenger

Anbefalte innlegg

Gjest i kveld
Skrevet

Hvem har krav på fulle arbeidsavklaringspenger? Vanligvis blir det gitt 66% av det du tjente før. Er det noen her som mottar fulle arbeidsavklaringspenger? Hva må i så fall dokumenteres? Er det kun personer med alvorlig sykdom/lyte og som kan dokumentere dette som kan få fulle arbeidsavklaringspenger?

Skrevet

Slik jeg forstår begrepet fulle AApenger, er det når man ikke får avkortning pga ferie eller lønnsinntekt fra arbeid.

Altså får du 66% av den tidligere inntekten din, så lenge du ikke utfører arbeid eller tar ut ferie.

Hvis du tenker på om du på noen måte kan fortsette med 100% inntekt etter at du har gått over AAP, er det meg bekjent ikke mulig.

Skrevet

Slik jeg forstår begrepet fulle AApenger, er det når man ikke får avkortning pga ferie eller lønnsinntekt fra arbeid.

Altså får du 66% av den tidligere inntekten din, så lenge du ikke utfører arbeid eller tar ut ferie.

Hvis du tenker på om du på noen måte kan fortsette med 100% inntekt etter at du har gått over AAP, er det meg bekjent ikke mulig.

Nei, hvis lønnen din er over 6 G, får du bare 66 % av 6 G. Dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...