Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 ...herregård som det går an å kjøre til for en weekend fra Oslo fro to middelaldrende damer. Det skal helst være gammeldags rom og restaurant. Spa og svømmebasseng. turmuligheter og et lite sted med koselige markader og kafeeer. Finnes det noe slikt eller må vi til Tyskland? 0 Siter
Sør Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Du finner vel noen slike i Danmark, også. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Du finner vel noen slike i Danmark, også. Med vennlig hilsen Linker? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Töckfors? * hø hø * Ok, men jeg tenker på førjulstida. November kanskje. Må jeg til Danmark eller Tyskland? 0 Siter
Sør Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Linker? Det har jeg ikke, men jeg ville brukt http://www.finn.no/reise, søkt på hoteller i det området du er interessert i, og så forsøkt med "herregård" eller "slott" eller "gods" som et fritekstsøk. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Ok, men jeg tenker på førjulstida. November kanskje. Må jeg til Danmark eller Tyskland? Aner ikke, men jeg ville tro mulighetene for å finne noe slikt er langt bedre i Sverige enn i Norge. Det triste er at broderlandet nærmest Norge er tilnærmet avfolket, bortsett fra de som driver grensehandel. Antakelig må du litt lenger inn i landet for å finne et mer levende samfunn. Töcksfors var selvfølgelig en fleip; stedet er vel mest kjent for sitt gigantiske kjøpesenter som livnærer seg på handlesugne nordmenn. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Aner ikke, men jeg ville tro mulighetene for å finne noe slikt er langt bedre i Sverige enn i Norge. Det triste er at broderlandet nærmest Norge er tilnærmet avfolket, bortsett fra de som driver grensehandel. Antakelig må du litt lenger inn i landet for å finne et mer levende samfunn. Töcksfors var selvfølgelig en fleip; stedet er vel mest kjent for sitt gigantiske kjøpesenter som livnærer seg på handlesugne nordmenn. Jeg tok ikke kommentaren om Tøckfors seriøst. Jeg vil noe fredelig og romantisk midt i en landsens idyll. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Trosa ( også kallt Verdens Ende ). Utrolig trivelig, men vi har bare vært der midt på sommeren med seilbåt. 5-6 timers kjøring fra Oslo. Stadshotellet har alt du lister opp her. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Trosa ( også kallt Verdens Ende ). Utrolig trivelig, men vi har bare vært der midt på sommeren med seilbåt. 5-6 timers kjøring fra Oslo. Stadshotellet har alt du lister opp her. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Får aldri til dette med å paste linger. Men google Trosa så får du masse stoff. Kan virkelig anbefales, jeg elsker stedet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.