Gjest tanteguri Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Trenger tips til en litt spesiell, orginal og koselig dåpsgave til ei litta jente... Noen som har ideèr til meg, kanskje dere fikk noe spesielt til deres barns dåp? 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg ble litt misunnelig på en venninne av meg, sønnen hennes fikk en liten gyngestol fra Husfliden hvor navnet hans var rosemalt :-) Skikkelig originalt og han har jo glede av den noen år, artig å sitte i den... (fra ettårsalder), og noe fint som kan gå i arv. 0 Siter
Gjest tanteguri Skrevet 12. august 2010 Skrevet 12. august 2010 Jeg ble litt misunnelig på en venninne av meg, sønnen hennes fikk en liten gyngestol fra Husfliden hvor navnet hans var rosemalt :-) Skikkelig originalt og han har jo glede av den noen år, artig å sitte i den... (fra ettårsalder), og noe fint som kan gå i arv. Herlig:) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Guttungen fikk en krakk som var håndmalt, med navnet, dato og figurer på. Selv har jeg gitt barnestol, navn, dato og barnemotiv på. Var en stor suksess :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Eventyrbøker eller sangbøker, solide ting med malt navn som Shira og Lotus77 nevner, smykker eller en skikkelig tollekniv? Ligg unna f.eks. dåpsattestholdere, sparebøsser i sølvplett (guderne vet hvor mange vi fikk!) og slike ting... Om foreldrene vil begynne å spare på et spesielt sølvbestikk til barnet er det selvfølgelig kjekt å gi det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.