Gå til innhold

Orginal og koselig dåpsgave, tips??

Anbefalte innlegg

Gjest tanteguri
Skrevet

Trenger tips til en litt spesiell, orginal og koselig dåpsgave til ei litta jente...

Noen som har ideèr til meg, kanskje dere fikk noe spesielt til deres barns dåp?

Gjest Lotus77
Skrevet

Jeg ble litt misunnelig på en venninne av meg, sønnen hennes fikk en liten gyngestol fra Husfliden hvor navnet hans var rosemalt :-) Skikkelig originalt og han har jo glede av den noen år, artig å sitte i den...

(fra ettårsalder), og noe fint som kan gå i arv.

Gjest tanteguri
Skrevet

Jeg ble litt misunnelig på en venninne av meg, sønnen hennes fikk en liten gyngestol fra Husfliden hvor navnet hans var rosemalt :-) Skikkelig originalt og han har jo glede av den noen år, artig å sitte i den...

(fra ettårsalder), og noe fint som kan gå i arv.

Herlig:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Guttungen fikk en krakk som var håndmalt, med navnet, dato og figurer på.

Selv har jeg gitt barnestol, navn, dato og barnemotiv på. Var en stor suksess :-)

Skrevet

Eventyrbøker eller sangbøker, solide ting med malt navn som Shira og Lotus77 nevner, smykker eller en skikkelig tollekniv?

Ligg unna f.eks. dåpsattestholdere, sparebøsser i sølvplett (guderne vet hvor mange vi fikk!) og slike ting... Om foreldrene vil begynne å spare på et spesielt sølvbestikk til barnet er det selvfølgelig kjekt å gi det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...