Gå til innhold

er det legekontorer som ikke har telefonvakt?

Anbefalte innlegg

Gjest Califlower 12
Skrevet

Jeg forsøker febrilsk å komme frem til et legekontor. Jeg får bare telefonsvarer. De skulle vært oppe fra kl 0800. Kan det være at noen har forsovet seg? Eller kan det tenkes at folk er syke og at de derfor ikke har noen til å passe på telefonen? Hvis det er pga sykdom så er det vel naturlig at de sier det på telefonsvareren?

Skrevet

Har du hørt meldingen helt ut? Jeg prøvde å ringe et firma i går og irriterte meg grønn over at det kom svarer som sa at de hadde åpent fra kl 0800, og det gjorde det helt fram til kl 1000. Men hvis jeg hadde gidda å høre meldingen ut, hadde jeg hørt at de ba den som ringer om å vente, så skulle telefonen bli tatt. Og det ble den. :-) (Da hadde jeg ringt minst 10 ganger...)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tenker at de antakelig er opptatt med pasienter eller annet. De har neppe en person som på full tid passer telefonen, og det er ikke alltid lett å komme fra. Derfor har de telefonsvarer.

Gjest Lotus77
Skrevet

Jeg vet at enkelte legekontor pleier å ha morgenmøte kl 8-9...

så kan være derfor?

Skrevet

På legekontoret jeg tilhører, kommer man til svareren når det er telefonkø, men da sier også svareren at det er "fortsatt stor trafikk, vennligst vent". Hva slags melding får du på svareren da?

Skrevet

Som oftest er det helsesekretærer som tar telefonen, og de har også andre oppgaver å ta seg av, bl.a. å ta blodprøver.

Jeg vil tro at de sitter opptatt i andre telefoner og med andre pasienter. Bare ring igjen, så får du nok svar :)

Gjest Califlower 12
Skrevet

På legekontoret jeg tilhører, kommer man til svareren når det er telefonkø, men da sier også svareren at det er "fortsatt stor trafikk, vennligst vent". Hva slags melding får du på svareren da?

Jeg dro til legevakta i stedet, så jeg har ikke tenkt noe mer på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...