Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Crocsene avgikk vel med døden i 2009 selv om det fortsatt rusler et og annet par rundt omkring, men er det noen som husker når de slo gjennom for fullt?

Firmaet ble startet i 2002, men det tok noe tid før de var på alle føtter. Noen som har bedre hukommelse enn meg?:)

Gjest apelsin
Skrevet

Hei.

Du trenger ikke å spøre på dette forumet for j har spurt om noe j lurer på på alle forumene og får ikke svar av noen.

Anonym med fas.

Skrevet

Hei.

Du trenger ikke å spøre på dette forumet for j har spurt om noe j lurer på på alle forumene og får ikke svar av noen.

Anonym med fas.

Hæ? Hva snakker vi om nå?:)

Skrevet

Her i huset kom det første paret i hus sommeren 2006. Mannen har kjøpt to par nå i sommer. Han elsker å tråkke rundt i de "flytebryggene". Selv har jeg aldri hatt det, har prøvd, men syns de er ubehagelig å ha på.

Gjest Lotus77
Skrevet

Jeg har de da ennå, men bruker dem ikke så ofte nå. Brukte dem litt i ferien og på stranda :)

Skrevet

Hei.

Anonym med fas.

Eh, javel? En må jo først kunne vite svaret på det noen lurer på før en kan svare da? Jeg vet ikke svaret på det du lurer på (og sikkert veldig mange andre), og svarer deg derfor ikke. Men jeg kan vite svaret på mange andre ting....

Hvorfor syter du forresten om det i en annen persons tråd?

Skrevet

Her står det et par crocs ved verandadøra, som brukes når jeg skal ut å røyke - disse byttes til et par med pels om vinteren:-)

Ellers viser jeg meg ikke utenfor eiendommen med crock, og har heller aldri gjort det... Det er dritstygge;-)

Onsdag1365380628
Skrevet

Crocs er det eneste fottøyet som fungerer for meg på jobb. Jeg bruker crocs hjemme også. For min del er ikke crocs avgådd med døden.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg husker de barnehageansatte i min sønns barnehage fikk slike rundt 2004, og jeg var skråsikker på at noe så stygt skulle aldri jeg ha. Men 2-3 år etterpå hadde også jeg dem.

Gjest hos oss
Skrevet

Høsten 2006 hadde over halvparten av barna i barnehagen crocs som innesko, jeg hadde knapt sett noen barn med dette samme våren.

Skrevet

*titter betuttet ned på sine grønne innecrocs*

;-P

Skrevet

Vi er vel litt umoderne her jeg bor - for det er mange her som bruker Crocks (og kopiversjoner) av dem fremdeles.

Undertegnede inkludert ;)

Skrevet

Tror mine jenter fikk crocs sommeren 2008, kanskje det var sommeren 2007.

Vi voksne og gutten har nektet plent å ha det på våre bein!

Jentene bruker dem fremdeles. Ikke de samme da, men nye par.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi er vel litt umoderne her jeg bor - for det er mange her som bruker Crocks (og kopiversjoner) av dem fremdeles.

Der jeg bor er man VELDIG moderne ;) - og på hjemme- og hyttebane brukes Crocs stadig vekk! :-)

Skrevet

Der jeg bor er man VELDIG moderne ;) - og på hjemme- og hyttebane brukes Crocs stadig vekk! :-)

:)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg forsto ikke hva crocs var da jeg så overskriften i tråden, men har forstått det nå.

Er ikke de i produksjon lenger? Jeg har aldri hatt slike og har ikke hatt planer om å skaffe meg dem.

Skrevet

Her valser folk i alle aldre rundt i crocs hele sommeren. Senest i går så jeg en dame på et kjøpesenter, hun var iført sitrongule crocs.... Venter folk å bli tatt alvorlig når de går i slike sko?

Skrevet

Hæ? Hva snakker vi om nå?:)

Vedkommende har sikkert startet 50 tråder om barn med medfødt alkoholsyndrom (eller hva det nå heter) og vil ikke skjønne at det faktisk ikke er noen her inne som har erfaring med det.

Skrevet

Her valser folk i alle aldre rundt i crocs hele sommeren. Senest i går så jeg en dame på et kjøpesenter, hun var iført sitrongule crocs.... Venter folk å bli tatt alvorlig når de går i slike sko?

Jeg har fortsatt mine sorte Crocs:-) Men de blir bare brukt som tøfler her hjemme:-) Men jeg ser da fortsatt de billige etterligningene i skobutikkene rundt omkring her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...