tonie Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Crocsene avgikk vel med døden i 2009 selv om det fortsatt rusler et og annet par rundt omkring, men er det noen som husker når de slo gjennom for fullt? Firmaet ble startet i 2002, men det tok noe tid før de var på alle føtter. Noen som har bedre hukommelse enn meg? 0 Siter
Gjest apelsin Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hei. Du trenger ikke å spøre på dette forumet for j har spurt om noe j lurer på på alle forumene og får ikke svar av noen. Anonym med fas. 0 Siter
tonie Skrevet 13. august 2010 Forfatter Skrevet 13. august 2010 Hei. Du trenger ikke å spøre på dette forumet for j har spurt om noe j lurer på på alle forumene og får ikke svar av noen. Anonym med fas. Hæ? Hva snakker vi om nå? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Her i huset kom det første paret i hus sommeren 2006. Mannen har kjøpt to par nå i sommer. Han elsker å tråkke rundt i de "flytebryggene". Selv har jeg aldri hatt det, har prøvd, men syns de er ubehagelig å ha på. 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg har de da ennå, men bruker dem ikke så ofte nå. Brukte dem litt i ferien og på stranda 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hei. Du trenger ikke å spøre på dette forumet for j har spurt om noe j lurer på på alle forumene og får ikke svar av noen. Anonym med fas. Eh, javel? En må jo først kunne vite svaret på det noen lurer på før en kan svare da? Jeg vet ikke svaret på det du lurer på (og sikkert veldig mange andre), og svarer deg derfor ikke. Men jeg kan vite svaret på mange andre ting.... Hvorfor syter du forresten om det i en annen persons tråd? 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Her står det et par crocs ved verandadøra, som brukes når jeg skal ut å røyke - disse byttes til et par med pels om vinteren:-) Ellers viser jeg meg ikke utenfor eiendommen med crock, og har heller aldri gjort det... Det er dritstygge;-) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Crocs er det eneste fottøyet som fungerer for meg på jobb. Jeg bruker crocs hjemme også. For min del er ikke crocs avgådd med døden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg husker de barnehageansatte i min sønns barnehage fikk slike rundt 2004, og jeg var skråsikker på at noe så stygt skulle aldri jeg ha. Men 2-3 år etterpå hadde også jeg dem. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Høsten 2006 hadde over halvparten av barna i barnehagen crocs som innesko, jeg hadde knapt sett noen barn med dette samme våren. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 *titter betuttet ned på sine grønne innecrocs* ;-P 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Vi er vel litt umoderne her jeg bor - for det er mange her som bruker Crocks (og kopiversjoner) av dem fremdeles. Undertegnede inkludert 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Tror mine jenter fikk crocs sommeren 2008, kanskje det var sommeren 2007. Vi voksne og gutten har nektet plent å ha det på våre bein! Jentene bruker dem fremdeles. Ikke de samme da, men nye par. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Vi er vel litt umoderne her jeg bor - for det er mange her som bruker Crocks (og kopiversjoner) av dem fremdeles. Undertegnede inkludert Der jeg bor er man VELDIG moderne - og på hjemme- og hyttebane brukes Crocs stadig vekk! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Der jeg bor er man VELDIG moderne - og på hjemme- og hyttebane brukes Crocs stadig vekk! :-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Jeg forsto ikke hva crocs var da jeg så overskriften i tråden, men har forstått det nå. Er ikke de i produksjon lenger? Jeg har aldri hatt slike og har ikke hatt planer om å skaffe meg dem. 0 Siter
Helmi Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 http://www.taylorshoes.com/m-2-crocs.aspx 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Vi er vel litt umoderne her jeg bor - for det er mange her som bruker Crocks (og kopiversjoner) av dem fremdeles. Undertegnede inkludert Her valser folk i alle aldre rundt i crocs hele sommeren. Senest i går så jeg en dame på et kjøpesenter, hun var iført sitrongule crocs.... Venter folk å bli tatt alvorlig når de går i slike sko? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Hæ? Hva snakker vi om nå? Vedkommende har sikkert startet 50 tråder om barn med medfødt alkoholsyndrom (eller hva det nå heter) og vil ikke skjønne at det faktisk ikke er noen her inne som har erfaring med det. 0 Siter
Colette Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Her valser folk i alle aldre rundt i crocs hele sommeren. Senest i går så jeg en dame på et kjøpesenter, hun var iført sitrongule crocs.... Venter folk å bli tatt alvorlig når de går i slike sko? Jeg har fortsatt mine sorte Crocs:-) Men de blir bare brukt som tøfler her hjemme:-) Men jeg ser da fortsatt de billige etterligningene i skobutikkene rundt omkring her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.