Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg så dem første gang på en gutt i min sønns barnehage, det må ha vært sommeren 2006.

Etter det dukket de opp overalt, men mulig de var der før det også, jeg er litt treg i oppfattelsen når det gjelder slike motegreier :-)

Skrevet

Jeg husker de barnehageansatte i min sønns barnehage fikk slike rundt 2004, og jeg var skråsikker på at noe så stygt skulle aldri jeg ha. Men 2-3 år etterpå hadde også jeg dem.

Oi, såpass tidlig ute altså. Jeg trodde det bare var USA som hadde oppdaget dem da:)

Skrevet

Crocs er det eneste fottøyet som fungerer for meg på jobb. Jeg bruker crocs hjemme også. For min del er ikke crocs avgådd med døden.

Ok, det var kanskje litt tidlig å erklære dem døde;) Man kan kanskje si at de har lidd motedøden, for salgstallene har stupt de siste årene.

Skrevet

Her i huset kom det første paret i hus sommeren 2006. Mannen har kjøpt to par nå i sommer. Han elsker å tråkke rundt i de "flytebryggene". Selv har jeg aldri hatt det, har prøvd, men syns de er ubehagelig å ha på.

Jeg mener også å huske at det var rundt 2006 de plutselig var overalt. Åh, tenk så mye penger de har tjent på disse grusomme skoa! Jeg skulle ønske det var min idé....:)

Skrevet

Vedkommende har sikkert startet 50 tråder om barn med medfødt alkoholsyndrom (eller hva det nå heter) og vil ikke skjønne at det faktisk ikke er noen her inne som har erfaring med det.

Aha, da er jeg med.

Skrevet

Her står det et par crocs ved verandadøra, som brukes når jeg skal ut å røyke - disse byttes til et par med pels om vinteren:-)

Ellers viser jeg meg ikke utenfor eiendommen med crock, og har heller aldri gjort det... Det er dritstygge;-)

Hehe, de er en guilty pleasure for mange, ser det ut som. Jeg kjenner mange smugcrocsere. Tar du avstand fra alt som heter crocs når du er blant folk, og rister megetsigende på hodet når du ser de skamløse som rusler rundt i dem i full offentlighet?;)

Skrevet

Jeg husker de barnehageansatte i min sønns barnehage fikk slike rundt 2004, og jeg var skråsikker på at noe så stygt skulle aldri jeg ha. Men 2-3 år etterpå hadde også jeg dem.

''og jeg var skråsikker på at noe så stygt skulle aldri jeg ha. Men 2-3 år etterpå hadde også jeg dem.''

He he... ja, dette er et velkjent fenomen! Jeg husker også at jeg fikk helt bakoversveis over at det gikk an å lage så utrolig stygge sko!!

Men jeg endte likevel opp med et par, det vil si: En billigkopi! Men de brukes kun rundt hytta, og lengste turen er ned til postkassa om morgenen etter avisene! (Må passere et par hus på veien ned til postkassestativet)

Skrevet

''og jeg var skråsikker på at noe så stygt skulle aldri jeg ha. Men 2-3 år etterpå hadde også jeg dem.''

He he... ja, dette er et velkjent fenomen! Jeg husker også at jeg fikk helt bakoversveis over at det gikk an å lage så utrolig stygge sko!!

Men jeg endte likevel opp med et par, det vil si: En billigkopi! Men de brukes kun rundt hytta, og lengste turen er ned til postkassa om morgenen etter avisene! (Må passere et par hus på veien ned til postkassestativet)

Jeg fikk aldri skaffet meg. Det er av og til en velsignelse å ha store bein... når man må over i herreavdelingen frister ikke skoene om de har aldri så gilde farger!

Dessuten er de lite vennlige mot føtter som fort blir for varme. Ekkelt!

Skrevet

Jeg fikk aldri skaffet meg. Det er av og til en velsignelse å ha store bein... når man må over i herreavdelingen frister ikke skoene om de har aldri så gilde farger!

Ja, det er ikke bra med plastsko i lengden. Men sånn kjapp ut og inn av hytta for å hente ting osv er de fine til. Typisk ned etter avisa, eller ut i annekset for å vekke junior (as if!!) og andre småturer...:-)

Ellers foretrekker jeg sandaler/sko med skinnsåle til bruk på dager uten sokker:-) (dvs de aller fleste dagene om sommeren - sokker er nederlag og innrømmelse av at sommeren er dårlig!!)

Skrevet

Jeg mener også å huske at det var rundt 2006 de plutselig var overalt. Åh, tenk så mye penger de har tjent på disse grusomme skoa! Jeg skulle ønske det var min idé....:)

Pene er de virkelig ikke, men mannen som går mye i jobben, og i tillegg har problemer med ryggen sier at de er behagelige å ha på og han får mindre vondt i ryggen og anklene. Og da får de heller være stygge, sålenge man kan skifte til pensko når man skal noe.

Skrevet

Ja, det er ikke bra med plastsko i lengden. Men sånn kjapp ut og inn av hytta for å hente ting osv er de fine til. Typisk ned etter avisa, eller ut i annekset for å vekke junior (as if!!) og andre småturer...:-)

Ellers foretrekker jeg sandaler/sko med skinnsåle til bruk på dager uten sokker:-) (dvs de aller fleste dagene om sommeren - sokker er nederlag og innrømmelse av at sommeren er dårlig!!)

Enig! Jeg går barfot fra mai til oktober ög er bånntæla resten av året samme hva slags fottøy jeg har..

Onsdag1365380628
Skrevet

''Dessuten er de lite vennlige mot føtter som fort blir for varme. Ekkelt!

''

Ikke helt enig her, ekte crocs er antibakteriell og man blir ikke sånn varm og svett i dem. Selv bruker jeg dem på jobben, uten sokker, hele året. Jeg blir ofte varm og svett på jobben, men ikke på bena. Ikke blir det tåfislukt heller. Å jeg bare skyller dem etter endt arbeidsdag så har jeg alltid rene sko.

Skrevet

Her valser folk i alle aldre rundt i crocs hele sommeren. Senest i går så jeg en dame på et kjøpesenter, hun var iført sitrongule crocs.... Venter folk å bli tatt alvorlig når de går i slike sko?

Tatt alvorlig på handeltur? Kanskje hun bare ønsket å spre glede :)

Skrevet

Tatt alvorlig på handeltur? Kanskje hun bare ønsket å spre glede :)

''Tatt alvorlig på handeltur? Kanskje hun bare ønsket å spre glede :)''

Tja... Hun så både noe ustelt og temmelig misfornøyd og sur ut så det tviler jeg på. :o)

Skrevet

Her valser folk i alle aldre rundt i crocs hele sommeren. Senest i går så jeg en dame på et kjøpesenter, hun var iført sitrongule crocs.... Venter folk å bli tatt alvorlig når de går i slike sko?

Kommer an på hva du mener med alvorlig det. Om jeg forviller meg på butikken i crocks, så forventer jeg vel at folk behandler meg normalt...

Skrevet

Kommer an på hva du mener med alvorlig det. Om jeg forviller meg på butikken i crocks, så forventer jeg vel at folk behandler meg normalt...

Selvfølgelig, det var delvis en fleip. :o)

Skrevet

Selvfølgelig, det var delvis en fleip. :o)

:) Skjønte det da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...