Gå til innhold

Hva synes deres menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://minmote.no/index.php/2010/08/dette-ser-%c2%abbillig%c2%bb-ut/

Interessant. Jeg lurer på hva slags menn det er som har deltatt i denne undersøkelsen? Trange kjoler, korsetter, lårhøye støvler, blonder osv, altså det man ofte anser som sexy, er tydeligvis ikke å foretrekke å se på sine kjærester

Jaja jeg er glad jeg har en kjæreste som er totalt uenig i dette :-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

8

• Glimtipper

4

• siameser

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest heioghoppsan
Skrevet

Er nok ikke mange mannfolka her inne...

Skrevet

Er nok ikke mange mannfolka her inne...

Manglet det noen ord i setningen din eller er jeg bare litt treg? Skjønte den ikke helt :)

Skrevet

Sært!

Hvis noe, så hadde jeg gjettet på jeans med veldig lavt liv. For det kan se både billig og stygt ut på samme tid ;)

Skrevet

Forøvrig, min samboer liker skjørt av alle typer. Han er ikke kresen, så lenge det enkelt kan løftes opp ;)

Skrevet

Manglet det noen ord i setningen din eller er jeg bare litt treg? Skjønte den ikke helt :)

Jeg tror nok heioghoppsan har oversett siste bokstaven i "deres" i overskriften din, og svarer derfor at "(Det) er nok ikke mange mannfolka her inne..."

Skrevet

Sært!

Hvis noe, så hadde jeg gjettet på jeans med veldig lavt liv. For det kan se både billig og stygt ut på samme tid ;)

''Hvis noe, så hadde jeg gjettet på jeans med veldig lavt liv. For det kan se både billig og stygt ut på samme tid ;)''

Åh så enig!! Lave bukser der trusen/g-strengen synes er bare forferdelig stygt!

Skrevet

Jeg tror nok heioghoppsan har oversett siste bokstaven i "deres" i overskriften din, og svarer derfor at "(Det) er nok ikke mange mannfolka her inne..."

Ja ok, det stemmer sikkert :)

Skrevet

Forøvrig, min samboer liker skjørt av alle typer. Han er ikke kresen, så lenge det enkelt kan løftes opp ;)

Hehe ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Forøvrig, min samboer liker skjørt av alle typer. Han er ikke kresen, så lenge det enkelt kan løftes opp ''

LOL

Skrevet

Lurer forresten på hvor mange menn som vet hva et "blyantskjørt" er for noe....

Skrevet

*hi hi* - sånn er min og....

Skrevet

Monsen har alltid ment at jeg burde kle meg mer sexy og vise mer hud. Selv mener jeg at jeg er for gammel til å gå i slike klær, jeg er da midt i trettiårene. Han syns det bare er fint og at alle kvinner burde ha på seg rett og slett det de trives i.

Skrevet

Ja, det undret jeg meg også over. Det er langt fra "billig". Kan skjønne miniskjørt, men blyantskjørt...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lurer mer på hvem som har formulert spørsmålet. De legger ord i kjeften på alle som stemmer ved å bruke ord som "billig".

Klær kan ikke være billige (må i denne sammenheng ikke forveksles med rimelige).

Ellers ser jeg at linken stammer fra et sted som heter noe med www.minmote. Spørsmålet er vel egentlig om det er så mye som en heterofil mann som har stemt.

Skrevet

Jeg er dame, og vet det ikke ;p

Skrevet

Jeg lurer mer på hvem som har formulert spørsmålet. De legger ord i kjeften på alle som stemmer ved å bruke ord som "billig".

Klær kan ikke være billige (må i denne sammenheng ikke forveksles med rimelige).

Ellers ser jeg at linken stammer fra et sted som heter noe med www.minmote. Spørsmålet er vel egentlig om det er så mye som en heterofil mann som har stemt.

''En undersøkelse gjort av mycelebrityfashion.co.uk har tatt for seg hvilke av trendene menn helst ikke vil se på kjæresten sin, en del av undersøkelsen var hvilke plagg som får kvinner til å se «billige» ut, ifølge Grazia Daily.''

Det var altså ikke minmote.no som hadde laget undersøkelsen, men mycelebrityfashion.co.uk. Men poenget ditt endres ikke av den grunn :-)

Skrevet

Det er overraskende mange menn som er opptatt av sånt. Mannen min kjøper mye mer klær og bruker mye lenger tid på badet enn meg...og han er definitivt hetero. Minmote ser jeg ofte popper opp som linker fra vanlige nyhetssider, så det ser ut som at det er en del av siden. Jeg har selv blitt flau over å ha sett minmote.no i loggen etter å ha klikket en slik overskrift.

Skrevet

Hehe ja det er sant. Blyantskjørt kan vel ikke anses å være billig. Heller tvert imot :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er overraskende mange menn som er opptatt av sånt. Mannen min kjøper mye mer klær og bruker mye lenger tid på badet enn meg...og han er definitivt hetero. Minmote ser jeg ofte popper opp som linker fra vanlige nyhetssider, så det ser ut som at det er en del av siden. Jeg har selv blitt flau over å ha sett minmote.no i loggen etter å ha klikket en slik overskrift.

Men du tror mannen din ser på minimote fordi ha a) er interessert i mote, og B) du tror han når han sier han er heterofil.

Jeg for min del tror han a) ser på undertøysmodellene, ikke hva de har på seg, eller B) før eller siden vil komme ut av skapet.

Det er samme greia med Playboy. Jada - selvsagt kjøper menn bladet fordi det står så mye fornuftig ved siden av bildene. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...