Gå til innhold

Hva synes deres menn?

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

8

• Glimtipper

4

• siameser

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Damer i min alder kan ikke gå i slike kjoler. Det blir seende simpelt ut, uansett hva slags figur vi måtte ha.

Her er et par kjoler som ville kledd meg bedre og de er vel ikke usexye de heller?

http://www.illusion.no/sarita-kjole-graa

http://houseoffashion.no/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=2_6_31&products_id=2401&zenid=3ba7cddadbeadbfa7bb805580700ff85

Jeg ser ikke så veldig mye forskjell på de kjolene du la ut og kjolen som f.eks Blake Lively har på seg (øverst til venstre på minmote linken), når det kommer til "billighet" :-) Jeg synes ingen av delene ser billig ut. MEN på modellene på illusion ser ALT billig ut pga håret, sminken og måten de poserer på! Pluss at de er helt orange i trynet.

Med andre ord er det ofte helhetsinntrykket som har noe å si for om man ser billig ut eller ikke, og ikke bestandig selve antrekket :)

Skrevet

Jeg er glad jeg har en kjæreste som foretrekker meg uten fiksfakseri :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg ser ikke så veldig mye forskjell på de kjolene du la ut og kjolen som f.eks Blake Lively har på seg (øverst til venstre på minmote linken), når det kommer til "billighet" :-) Jeg synes ingen av delene ser billig ut. MEN på modellene på illusion ser ALT billig ut pga håret, sminken og måten de poserer på! Pluss at de er helt orange i trynet.

Med andre ord er det ofte helhetsinntrykket som har noe å si for om man ser billig ut eller ikke, og ikke bestandig selve antrekket :)

Tenker du på den pølsetrange burgunderrøde kjolen øverst til venstre?

Kjolene jeg valgte er ikke fullt så pølsetrange og det er mer stil over dem.

Det er vanskelig å velge kjoler i min alder. Vi vil fortsatt se sexy ut, men det er kort vei mellom sexy og simpelt.

Skrevet

Det ville jeg syntes hadde vært kjedelig :-)

Skrevet

Tenker du på den pølsetrange burgunderrøde kjolen øverst til venstre?

Kjolene jeg valgte er ikke fullt så pølsetrange og det er mer stil over dem.

Det er vanskelig å velge kjoler i min alder. Vi vil fortsatt se sexy ut, men det er kort vei mellom sexy og simpelt.

Tja Demi Moore nærmer seg 50 men hadde sett smashing ut i den kjolen. Jennifer Aniston er rundt 40 og hadde også tatt seg ut i den kjolen. Dette er jo flotte damer men fantastiske kropper, så det har jo mye å si.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Tja Demi Moore nærmer seg 50 men hadde sett smashing ut i den kjolen. Jennifer Aniston er rundt 40 og hadde også tatt seg ut i den kjolen. Dette er jo flotte damer men fantastiske kropper, så det har jo mye å si.

Ikke hvem som helst som kan gå i slike kjoler. Det er klart man må være slank for å gå i slike kjoler, men det er ikke dermed sagt at de blir fine i dem. Demi er en tøffere type og kan sikkert gå i kjolen du nevnte. Jennifer hadde blitt finere i kjolene jeg la ut.

Helt ærlig så likte jeg ikke noe av kjolene i linken din:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det ville jeg syntes hadde vært kjedelig :-)

Der er vi enige:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke hvem som helst som kan gå i slike kjoler. Det er klart man må være slank for å gå i slike kjoler, men det er ikke dermed sagt at de blir fine i dem. Demi er en tøffere type og kan sikkert gå i kjolen du nevnte. Jennifer hadde blitt finere i kjolene jeg la ut.

Noen kvinner kler alt. Demi Moore er ei sånn ei. Dvs - jeg vet ikke hvordan hun ser ut nå, men hun var i hvert fall ei sånn ei.

Dette barbiemeheet av ei Becham-dame kler ingenting, og hun hadde nok vært tjent med å holde seg innendørs det meste av tiden.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Noen kvinner kler alt. Demi Moore er ei sånn ei. Dvs - jeg vet ikke hvordan hun ser ut nå, men hun var i hvert fall ei sånn ei.

Dette barbiemeheet av ei Becham-dame kler ingenting, og hun hadde nok vært tjent med å holde seg innendørs det meste av tiden.

Hun hadde ihverfall gjort seg bedre uten silikonpuppene, eller i det minste om hun hadde latt være å fremheve dem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun hadde ihverfall gjort seg bedre uten silikonpuppene, eller i det minste om hun hadde latt være å fremheve dem.

Tja. Jeg er usikker. Den dama er så gjennomført plastikk at jeg knapt legger merke til de to fordelene.

Fatter ikke hva en ellers sympatisk, om enn noe enkel, fyr som Becham rota seg borti det der for.

Gjest menn er ikke blonde alle sammen.
Skrevet

Jeg vil påstå at menn som ikke liker disse klærne er voksne ansvarsbeviste menn som ser sin kjæreste som noe helt annet enn et sexobjekt. Disse mennene vet at det er det innerste i et menneske som teller. Og da kan det være mye mer sexy med kjoler og topper som skjuler litt mer og gjør det spennende med å fantasere om hva som er under.

Jeg synes at slike klær oser av oppmerksomhetstrang og gir uttrykk for å være lett på tråden og tror de er sexy.

Skrevet

Jeg vil påstå at menn som ikke liker disse klærne er voksne ansvarsbeviste menn som ser sin kjæreste som noe helt annet enn et sexobjekt. Disse mennene vet at det er det innerste i et menneske som teller. Og da kan det være mye mer sexy med kjoler og topper som skjuler litt mer og gjør det spennende med å fantasere om hva som er under.

Jeg synes at slike klær oser av oppmerksomhetstrang og gir uttrykk for å være lett på tråden og tror de er sexy.

Jeg synes vi skal være generøse. Noen trives i miniskjørt og støveletter opp til lårene, noen gjør ikke det. Jeg gjør ikke det, men jeg synser ikke negativt om de som trives slik.

De fleste kvinner ser flottest ut i det de selv liker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøper ikke også du klær etter hva du synes du kler? Selv jeg som går i det som er rent og strengt tatt gir beng i alt som har med klær å gjøre, handler det jeg synes ser bra ut - altså de få gangene jeg føler meg tvunget til å kjøpe klær.

Hva vi synes er pent, enten vi er menn eller kvinner, er en smakssak, men vi kjøper alle det vi synes ser bra ut, og jeg er ganske sikker på at også du på en fest kler deg i noe du synes får deg til å se fordelaktig ut.

Det har ingenting med at det indre er det viktigste å gjøre. Det er klart det indre er det viktigste. Men det ene står ikke i veien for det andre.

Selv synes jeg et par jeans og en topp eller t-skjorte kler sexy kvinner langt bedre enn alt over, men også kvinner som tilsynelatende kler seg så enkelt gjør det for å se bra ut - i hvert fall i festlige settinger.

Skrevet

''Helt ærlig så likte jeg ikke noe av kjolene i linken din:-)''

Men det var heller ikke poenget i tråden min. Jeg har ingen steder kommentert at jeg synes de kjolene i linken jeg la ut var så veldig fine.

Skrevet

*gjesp* ;-)

Jeg liker å pynte meg jeg, og hadde syntes det hadde vært fryktelig kjedelig om kjæresten min ikke satt pris på at jeg pyntet meg innimellom og så sexy ut.

Skrevet

Jeg synes vi skal være generøse. Noen trives i miniskjørt og støveletter opp til lårene, noen gjør ikke det. Jeg gjør ikke det, men jeg synser ikke negativt om de som trives slik.

De fleste kvinner ser flottest ut i det de selv liker.

''De fleste kvinner ser flottest ut i det de selv liker.''

Så sant så sant! Self confidence is key!

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke vanskelig å synes kjoler er sexy når den sitter på en slank og sexy kropp. Tipper min mann også ville anse disse kjolene som sexy - på disse kroppene.

Uansett balanserer en hårfint om en går i slike trange og korte kjoler - det skal svært lite til før det tipper over i "billig".

De aller fleste av oss kler litt løsere og ørlite mer dekkende kjoler (ikke dermed nødvendigvis telt).

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg vil påstå at menn som ikke liker disse klærne er voksne ansvarsbeviste menn som ser sin kjæreste som noe helt annet enn et sexobjekt. Disse mennene vet at det er det innerste i et menneske som teller.''

Det er liksom tegn på modenhet å synes det er like sexy med damer i utvasket joggedress eller en uformelig bunad? LOL

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg er glad jeg har en kjæreste som foretrekker meg uten fiksfakseri''

Mener du å si at din kjære ikke har sans for at du pynter deg og gjør deg litt sexy? Er du uansett akkurat like tiltrekkende i utslitt joggedress eller gamle olabukser?

Liker ikke du også at din mann pynter seg litt for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...