Gå til innhold

Hva synes deres menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.henne.no/494883/den-lille-sorte Her er noen varianter min mann setter mer pris på av type "liten kjole", som også fungerer for voksne damer dersom man bruker riktig tilbehør.

Ikke åpninger i alle mulige ender, ikke plast/oilskin/blankt materiale, og ikke nødvendigvis håpløse altfor høye og juglete sko til.

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

8

• Glimtipper

4

• siameser

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Damer i min alder kan ikke gå i slike kjoler. Det blir seende simpelt ut, uansett hva slags figur vi måtte ha.

Her er et par kjoler som ville kledd meg bedre og de er vel ikke usexye de heller?

http://www.illusion.no/sarita-kjole-graa

http://houseoffashion.no/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=2_6_31&products_id=2401&zenid=3ba7cddadbeadbfa7bb805580700ff85

Det var flotte kjoler jeg ville gått i :)

Jeg er ganske sikker på at de fleste menn på min alder foretrekker damer som er kledd i slike kjoler framfor antrekkene i linken. Klart de kan synes minipølsetrangmoten ser sexy ut, men jeg tror interessen for dama stopper der (for de fleste iallefall) ;)

Har forøvrig merka at man får masse oppmerksomhet fra det annet kjønn når man stiller i kule dongeribukser, litt trange topper og høyhælte sko ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de fleste menn på min alder foretrekker damer som er kledd i slike kjoler framfor antrekkene i linken. Klart de kan synes minipølsetrangmoten ser sexy ut, men jeg tror interessen for dama stopper der (for de fleste iallefall) ;)

Har forøvrig merka at man får masse oppmerksomhet fra det annet kjønn når man stiller i kule dongeribukser, litt trange topper og høyhælte sko ;-P

''Har forøvrig merka at man får masse oppmerksomhet fra det annet kjønn når man stiller i kule dongeribukser, litt trange topper og høyhælte sko ;-P''

Der ser du! Det var nøyaktig det jeg skrev under. Jeans og topp er tingen.

Problemet med kvinner er at de hører for mye på hverandre og homofile designere som ikke vet hva vi mannfolka egentlig liker. :)

Skrevet

''Har forøvrig merka at man får masse oppmerksomhet fra det annet kjønn når man stiller i kule dongeribukser, litt trange topper og høyhælte sko ;-P''

Der ser du! Det var nøyaktig det jeg skrev under. Jeans og topp er tingen.

Problemet med kvinner er at de hører for mye på hverandre og homofile designere som ikke vet hva vi mannfolka egentlig liker. :)

Hehe, så det nå ;)

Dere mannfolk er litt "enklere" enn vi damer liker å tro ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, så det nå ;)

''Dere mannfolk er litt "enklere" enn vi damer liker å tro ;-)''

Det er korrekt!

Og dere kvinner er dummere enn det er greit å late til å tro. I generasjoner har dere tross alt visst dette, men dere lærer aldri. ;)

Skrevet

''Dere mannfolk er litt "enklere" enn vi damer liker å tro ;-)''

Det er korrekt!

Og dere kvinner er dummere enn det er greit å late til å tro. I generasjoner har dere tross alt visst dette, men dere lærer aldri. ;)

Høh, jeg har iallefall skjønt noe ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høh, jeg har iallefall skjønt noe ;-P

Det finnes unntak. :)

Skrevet

Hehe, så det nå ;)

Det er i hvert fall det vi lar dere tro! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er i hvert fall det vi lar dere tro! ;-)

Med vennlig hilsen

Pøh, vi bare later som vi ikke har skjønt det ;-P

Skrevet

Hehe ;))

Den der minte meg om en historie en kompis av meg fortalte. Han og dama krangla på vei hjem fra fest. Siden begge er tegnspråklige foregikk krangelen på det språket - og da kan det være vanskelig å feste blikket på veien når man går ved siden av hverandre og kjefter ;)

Dama var kjempesinna og han følte seg en smule tom for argumenter... Han så i sidesynet at det var satt opp sperring på fortauet noen meter foran dem. Sperringen var satt opp pga et stort hull som var gravd i bakken. Dette prøvde han å få sagt til dama si, men hver gang han løfta hendene for å si noe, så avbrøt hun ham ved å tegne "vent!" og lukke øynene... svosj, så lå hun i hullet ;-)))

Skrevet

Det er ikke alle som har kropp til å gå i noe slikt... *hehe*

Denne derimot er et sikkerstikk hjemme hos oss:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs533.ash1/31242_390237961555_595871555_4345626_458987_n.jpg

;o) Neida, nå går jeg aldri i kjoler som de du linker til, det ville definitivt ikke vært noe vakkert syn så hva min kjære mener om saken er jeg usikker på. Men han har ikke noe i mot litt tettsittende oventil med litt utringing og kløft nei. :o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs533.ash1/31242_390237961555_595871555_4345626_458987_n.jpg

;o) Neida, nå går jeg aldri i kjoler som de du linker til, det ville definitivt ikke vært noe vakkert syn så hva min kjære mener om saken er jeg usikker på. Men han har ikke noe i mot litt tettsittende oventil med litt utringing og kløft nei. :o)

He he, naa maatte jeg le :o)

Gjest verinoca
Skrevet

Bygdas egen onepiece :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke saa rart. Jeg ogsaa synes det er sexy:)

Gjest verinoca
Skrevet

Hehe ;))

Den der minte meg om en historie en kompis av meg fortalte. Han og dama krangla på vei hjem fra fest. Siden begge er tegnspråklige foregikk krangelen på det språket - og da kan det være vanskelig å feste blikket på veien når man går ved siden av hverandre og kjefter ;)

Dama var kjempesinna og han følte seg en smule tom for argumenter... Han så i sidesynet at det var satt opp sperring på fortauet noen meter foran dem. Sperringen var satt opp pga et stort hull som var gravd i bakken. Dette prøvde han å få sagt til dama si, men hver gang han løfta hendene for å si noe, så avbrøt hun ham ved å tegne "vent!" og lukke øynene... svosj, så lå hun i hullet ;-)))

HAHA!! ;-) ....håper hun ikke skada seg da.. er vel lov å le? ;o))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Det var flotte kjoler jeg ville gått i :)''

Ja, jeg to stykker nesten helt lik den sorte. Jeg likte den beige veldig godt. Akkurat naa for tiden er beige yndlingsfargen min:)

Skrevet

Ikke saa rart. Jeg ogsaa synes det er sexy:)

Samme her :) Føler meg sexy i slike klær :)

Skrevet

HAHA!! ;-) ....håper hun ikke skada seg da.. er vel lov å le? ;o))

Tror hun overlevde iallefall ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...