Gå til innhold

Hva synes deres menn?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ikke alle som har kropp til å gå i noe slikt... *hehe*

Denne derimot er et sikkerstikk hjemme hos oss:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs533.ash1/31242_390237961555_595871555_4345626_458987_n.jpg

;o) Neida, nå går jeg aldri i kjoler som de du linker til, det ville definitivt ikke vært noe vakkert syn så hva min kjære mener om saken er jeg usikker på. Men han har ikke noe i mot litt tettsittende oventil med litt utringing og kløft nei. :o)

Kjole for Lillemus:

http://4.bp.blogspot.com/_iQFjFey2Ltk/TEdjrO_mTwI/AAAAAAAABYs/gEjKewnIoCI/s1600/felleskjopet_kjolen+003.jpg

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

8

• Glimtipper

4

• siameser

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Det var flotte kjoler jeg ville gått i :)''

Ja, jeg to stykker nesten helt lik den sorte. Jeg likte den beige veldig godt. Akkurat naa for tiden er beige yndlingsfargen min:)

Den beige likte også jeg utrolig godt :)

Kjøpte to nye kjoler i Spania i sommer (Zara) - en pudderrosa uten stropper og ermer og en sort med lange ermer, tettsittende og med laaaang glidelås i ryggen. Utrolig fine på. Litt i korteste laget kanskje, men føler at helheten ble bra. De så ikke vulgære ut på ;)

Gjest ingunn mari
Skrevet

''Trange kjoler, korsetter, lårhøye støvler, blonder osv, altså det man ofte anser som sexy, er tydeligvis ikke å foretrekke å se på sine kjærester''

- De ønsker å se det, men ikke at kjæresten går med det i all offentlighet. Hore og madonna.

Ut over dét: Se på hvordan spørsmålet er stilt: "Hvilke klesplagg får en kvinne til å se billig ut?" Man svarer selvsagt ikke ullgenser eller sydvest på et sånt spørsmål. Man svarer plagg man forbinder med horer eller "kom og ta meg jenter".

Skrevet

''Trange kjoler, korsetter, lårhøye støvler, blonder osv, altså det man ofte anser som sexy, er tydeligvis ikke å foretrekke å se på sine kjærester''

- De ønsker å se det, men ikke at kjæresten går med det i all offentlighet. Hore og madonna.

Ut over dét: Se på hvordan spørsmålet er stilt: "Hvilke klesplagg får en kvinne til å se billig ut?" Man svarer selvsagt ikke ullgenser eller sydvest på et sånt spørsmål. Man svarer plagg man forbinder med horer eller "kom og ta meg jenter".

'' Se på hvordan spørsmålet er stilt: "Hvilke klesplagg får en kvinne til å se billig ut?" Man svarer selvsagt ikke ullgenser eller sydvest på et sånt spørsmål. ''

Nemlig :-)

Skrevet

Hun til høyre hadde et ekkelt antrekk. De to andre kan passere hvis de kun er for festbruk privat. På offentlig sted: nix. :-)

Ellers ser jeg ikke vitsen med så trange klær at det er vanskelig å bevege seg. Damene klarer sikkert å få gubben til å fryde seg likevel...

Skrevet

Jeg vil påstå at menn som ikke liker disse klærne er voksne ansvarsbeviste menn som ser sin kjæreste som noe helt annet enn et sexobjekt. Disse mennene vet at det er det innerste i et menneske som teller. Og da kan det være mye mer sexy med kjoler og topper som skjuler litt mer og gjør det spennende med å fantasere om hva som er under.

Jeg synes at slike klær oser av oppmerksomhetstrang og gir uttrykk for å være lett på tråden og tror de er sexy.

''voksne ansvarsbeviste menn som ser sin kjæreste som noe helt annet enn et sexobjekt. ''

Jeg håper da virkelig at mannen min ser meg som et sexobjekt fra tid til annen, og at han ikke bare er ute etter den sylskarpe hjernen og blendende sjarmen min.

Skrevet

Det ville jeg syntes hadde vært kjedelig :-)

Er veldig glad han foretrekker meg som jeg er, og ikke som jeg kan late som at jeg er :)

Skrevet

''Jeg er glad jeg har en kjæreste som foretrekker meg uten fiksfakseri''

Mener du å si at din kjære ikke har sans for at du pynter deg og gjør deg litt sexy? Er du uansett akkurat like tiltrekkende i utslitt joggedress eller gamle olabukser?

Liker ikke du også at din mann pynter seg litt for deg?

Han foretrekker meg usminket og i normale klær.

Eller, aller helst foretrekker han meg naken ;)

Gjest Elextra
Skrevet

''voksne ansvarsbeviste menn som ser sin kjæreste som noe helt annet enn et sexobjekt. ''

Jeg håper da virkelig at mannen min ser meg som et sexobjekt fra tid til annen, og at han ikke bare er ute etter den sylskarpe hjernen og blendende sjarmen min.

''Jeg håper da virkelig at mannen min ser meg som et sexobjekt fra tid til annen, og at han ikke bare er ute etter den sylskarpe hjernen og blendende sjarmen min.''

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...