Gå til innhold

Er glad jeg ikke er så rik

Anbefalte innlegg

Gjest solfryd
Skrevet

-for da slipper jeg å bli et offer for hjemmeran og at noen kopierer kredittkortet mitt eller stjeler identiteten min.

Rumenske kjeltringbander og andre bander gidder ikke å ofre meg eller huset mitt to blikk en gang!

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke dette eldre ekteparet som ble banka for noen dager siden var spesielt rike de heller, og kredittkortran kan ramme alle, så det er en mager trøst.

Det blir nok mer av sånt framover. Det er tross alt fryktelig vanskelig, for ikke å snakke om meningsløst, å rane godt sikra banker, eller butikker - her i en tid hvor nesten ingen bruker kontanter lenger.

Hjemme har vi derimot verdier. Selv jeg og du - som ikke er rike. Kanskje ikke kontanter, men hjemmekino, tv, kamerautstyr, smykker, osv. :)

Skrevet

Tror ikke dette eldre ekteparet som ble banka for noen dager siden var spesielt rike de heller, og kredittkortran kan ramme alle, så det er en mager trøst.

Det blir nok mer av sånt framover. Det er tross alt fryktelig vanskelig, for ikke å snakke om meningsløst, å rane godt sikra banker, eller butikker - her i en tid hvor nesten ingen bruker kontanter lenger.

Hjemme har vi derimot verdier. Selv jeg og du - som ikke er rike. Kanskje ikke kontanter, men hjemmekino, tv, kamerautstyr, smykker, osv. :)

''Hjemme har vi derimot verdier. Selv jeg og du - som ikke er rike. Kanskje ikke kontanter, men hjemmekino, tv, kamerautstyr, smykker, osv. :)''

Det kan sikkert lønne seg i så måte å ikke ha det fineste huset og mest velstelte hagen i gaten :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Hjemme har vi derimot verdier. Selv jeg og du - som ikke er rike. Kanskje ikke kontanter, men hjemmekino, tv, kamerautstyr, smykker, osv. :)''

Det kan sikkert lønne seg i så måte å ikke ha det fineste huset og mest velstelte hagen i gaten :-)

Tror nok også skattelistene kan bli et problem. Selv fattige rumenere på stjæletokt rundt i Europa har internett ...

Gjest tjoheiaaaaaaaaaa
Skrevet

Hvis jeg blir rik skal jeg bli en sånn eksentrisk millionær som bor i en gammel liten rønne og ha en liten gammel rusten Volvo utenfor som jeg kommer meg til og fra med...

mens det går en hemmelig gang under huset til et underjordisk palass.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...