Gå til innhold

Logge av FB

Gjest evig på facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest evig på facebook?
Skrevet

Hvordan i heiteste logger jeg meg ut fra Facebokk med min SE x10 mini da?? Står jo ikke "logg ut" noen plass jo....

Skrevet

Der sa du noe..... Jeg har samme tlf som deg og har ikke tenkt på at jeg bør logge meg ut av FB når jeg sjekker fra tlf....

Gjest evig på facebook?
Skrevet

Ligger det ikke under "brukerkonto", da?

Jo det gjør det sikkert.Men det står ikke noen slike valg noen plass. Det var slik på min gamle tlf, der fikk jeg valget logge ut nederst på sidene.Men på denne; NADA!

Arghhh..........

Gjest evig på facebook?
Skrevet

Der sa du noe..... Jeg har samme tlf som deg og har ikke tenkt på at jeg bør logge meg ut av FB når jeg sjekker fra tlf....

Hvordan slår du AV internet med den da? Trykker på "hjemmeknappen"? Uansett blir du ikke logget av av den grunn heller.. Jeg sliter litt om jeg mister mobilen og noen kommer seg inn på sia mi da. Hehe ;)

Skrevet

Hvordan slår du AV internet med den da? Trykker på "hjemmeknappen"? Uansett blir du ikke logget av av den grunn heller.. Jeg sliter litt om jeg mister mobilen og noen kommer seg inn på sia mi da. Hehe ;)

*nervøs*

Får det ikke til jeg heller..... :-/

Gjest evig på facebook?
Skrevet

*nervøs*

Får det ikke til jeg heller..... :-/

Jeg skjønner det ikke!? Skal vi være evig pålogga vi nå da?? Si fra om du finner logg ut knappen da værtfall... :)

Skrevet

Jeg skjønner det ikke!? Skal vi være evig pålogga vi nå da?? Si fra om du finner logg ut knappen da værtfall... :)

Hvis du lover å gi meg beskjed dersom du finner ut av det også ;-P

Gjest evig på facebook?
Skrevet

Hvis du lover å gi meg beskjed dersom du finner ut av det også ;-P

Fant ikke utav det, bare slo av internett tilgangen jeg :) Men det skal forskes videre på ja!

Skrevet

Fant ikke utav det, bare slo av internett tilgangen jeg :) Men det skal forskes videre på ja!

Spurte på FB nå og det ble en lang tråd av det ;) Ser faktisk ut som enkelte mobiler ikke har logg-ut-funksjon for FB :-/

Skrevet

det er vel kun det som står åpent på veggen som synes på mobilen? Ikke chat og private meldinger tror jeg?

Skrevet

Fant det ut ved hjelp av FB-venner :))

Når du er inne på FB via mobilen så klikker du på den fysiske knappen nederst til venstre på mobilen (den med fire firkanter). Da kommer det opp et valg der du kan logge ut :)

Skrevet

Er det så nøye da? På iPhone bare avslutter jeg FB-app'en, så er jeg ikke online lenger. Er vel en eller annen meny for å avslutte nettleseren (om du går på FB via den) eller et menyvalg for å avslutte app'en du bruker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...