Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å få varsling ved bursdager?

Når en legger inn bursdager i kontakter - legges dette inn i kaldender, men en får ingen varslig...

Noen som vet?

Gjest verinoca
Skrevet

Du har visst en iPhone? Er det slik at en betaler en engangssum for app'er, eller betaler man også når de brukes? Eller varierer det kanskje? :-)

Skrevet

Du har visst en iPhone? Er det slik at en betaler en engangssum for app'er, eller betaler man også når de brukes? Eller varierer det kanskje? :-)

Hei:) Jeg er dessverre ikke så bevarndret i iphone ennå.... Men tror det er engangsum.. men jeg er ikke sikker! Så spør andre mer erfarne iphonebrukere for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Om det er en betalings-app, så betaler du for den bare da. Noen app'er krever at du er online for at du kan bruke dem. Da koster det ekstra for å være pålogget. Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning.

Det er også mange gratis app'er :)

Gjest verinoca
Skrevet

Om det er en betalings-app, så betaler du for den bare da. Noen app'er krever at du er online for at du kan bruke dem. Da koster det ekstra for å være pålogget. Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning.

Det er også mange gratis app'er :)

''Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning.''

Åh, sier du det gitt? Og hva i alle dager berty det? :o)

Skrevet

Wi-Fi betyr trådløst nettverk.

Gjest verinoca
Skrevet

Wi-Fi betyr trådløst nettverk.

ok, men er man ikke alltid på trådløst nett når man bruker mobil..? Sikkert innmari teit spm, men jeg er litt tett på sånt ;-)

Gjest android
Skrevet

ok, men er man ikke alltid på trådløst nett når man bruker mobil..? Sikkert innmari teit spm, men jeg er litt tett på sånt ;-)

Nei, det er to muligheter:

Du er på et trådløst nett, f. eks hjemme. Det er gratis.

Du er oppkoblet via ditt mobilabbonement. Da er prisen avhengig av hvilket abbonnement du har. Dette finner du på nettsiden til din mobilopperatør (telenor, netcom, chess osv)

Gjest verinoca
Skrevet

Nei, det er to muligheter:

Du er på et trådløst nett, f. eks hjemme. Det er gratis.

Du er oppkoblet via ditt mobilabbonement. Da er prisen avhengig av hvilket abbonnement du har. Dette finner du på nettsiden til din mobilopperatør (telenor, netcom, chess osv)

Ah, I see. Takkar :-)

Skrevet

Du betaler en gang for App'en. Men de som henter opplysninger f.eks fra en server (vær-apps, apps for valuta osv) bruker jo enten mobilnettet eller det trådløse nettverket. Sistnevnte er gratis i den forstand at du betaler en fast sum for abonnementet, men ikke for trafikk.

Å oppdatere Apps er også gratis og enkelt.

Skrevet

Ah, I see. Takkar :-)

Ofte er datatrafikk via mobilnettet grisdyrt! Har man iPhone (eller en annen smarttelefon med såpass til skjerm at man kommer til å surfe mye), så bør en vurdere et abonnement med datatrafikk inkludert. Det er vel slått fast at eiere av iPhone er de som surfer mest på nett via mobilen. I tillegg kan man fort falle for fristelsen til å laste ned Apps eller musikk når man er utenfor et trådløst nettverk. :)

Skrevet

LOL!!! Det betyr at om du har et trådløst nettverk hjemme, eller kan koble deg på et, så surfer du gratis på iPhonen også :)

Gjest verinoca
Skrevet

LOL!!! Det betyr at om du har et trådløst nettverk hjemme, eller kan koble deg på et, så surfer du gratis på iPhonen også :)

Har bare sagt at jeg surfer på husnettverket, jeg. Men jaggu skal jeg heller begynne å si WiFi, kult da! :-)

Skrevet

Har bare sagt at jeg surfer på husnettverket, jeg. Men jaggu skal jeg heller begynne å si WiFi, kult da! :-)

Hi, hi :)

Og nå høres det sikkrt ut som om jeg kan skikkelig mye om slikt, og det er i hvertfall bare tull :)

Men, jeg har hatt iPhonen min i 8 mnd, og akkurat det med WiFi har jeg lært meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...