Dory Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Går det an å få varsling ved bursdager? Når en legger inn bursdager i kontakter - legges dette inn i kaldender, men en får ingen varslig... Noen som vet? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 Du har visst en iPhone? Er det slik at en betaler en engangssum for app'er, eller betaler man også når de brukes? Eller varierer det kanskje? :-) 0 Siter
Dory Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Du har visst en iPhone? Er det slik at en betaler en engangssum for app'er, eller betaler man også når de brukes? Eller varierer det kanskje? :-) Hei:) Jeg er dessverre ikke så bevarndret i iphone ennå.... Men tror det er engangsum.. men jeg er ikke sikker! Så spør andre mer erfarne iphonebrukere for sikkerhetsskyld. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Du har visst en iPhone? Er det slik at en betaler en engangssum for app'er, eller betaler man også når de brukes? Eller varierer det kanskje? :-) Om det er en betalings-app, så betaler du for den bare da. Noen app'er krever at du er online for at du kan bruke dem. Da koster det ekstra for å være pålogget. Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning. Det er også mange gratis app'er 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Om det er en betalings-app, så betaler du for den bare da. Noen app'er krever at du er online for at du kan bruke dem. Da koster det ekstra for å være pålogget. Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning. Det er også mange gratis app'er ''Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning.'' Åh, sier du det gitt? Og hva i alle dager berty det? ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 ''Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning.'' Åh, sier du det gitt? Og hva i alle dager berty det? ) Wi-Fi betyr trådløst nettverk. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Wi-Fi betyr trådløst nettverk. ok, men er man ikke alltid på trådløst nett når man bruker mobil..? Sikkert innmari teit spm, men jeg er litt tett på sånt ;-) 0 Siter
Gjest android Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 ok, men er man ikke alltid på trådløst nett når man bruker mobil..? Sikkert innmari teit spm, men jeg er litt tett på sånt ;-) Nei, det er to muligheter: Du er på et trådløst nett, f. eks hjemme. Det er gratis. Du er oppkoblet via ditt mobilabbonement. Da er prisen avhengig av hvilket abbonnement du har. Dette finner du på nettsiden til din mobilopperatør (telenor, netcom, chess osv) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Nei, det er to muligheter: Du er på et trådløst nett, f. eks hjemme. Det er gratis. Du er oppkoblet via ditt mobilabbonement. Da er prisen avhengig av hvilket abbonnement du har. Dette finner du på nettsiden til din mobilopperatør (telenor, netcom, chess osv) Ah, I see. Takkar :-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Du har visst en iPhone? Er det slik at en betaler en engangssum for app'er, eller betaler man også når de brukes? Eller varierer det kanskje? :-) Du betaler en gang for App'en. Men de som henter opplysninger f.eks fra en server (vær-apps, apps for valuta osv) bruker jo enten mobilnettet eller det trådløse nettverket. Sistnevnte er gratis i den forstand at du betaler en fast sum for abonnementet, men ikke for trafikk. Å oppdatere Apps er også gratis og enkelt. 0 Siter
Mrs D Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Ah, I see. Takkar :-) Ofte er datatrafikk via mobilnettet grisdyrt! Har man iPhone (eller en annen smarttelefon med såpass til skjerm at man kommer til å surfe mye), så bør en vurdere et abonnement med datatrafikk inkludert. Det er vel slått fast at eiere av iPhone er de som surfer mest på nett via mobilen. I tillegg kan man fort falle for fristelsen til å laste ned Apps eller musikk når man er utenfor et trådløst nettverk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 ''Er du på Wi-Fi er det jo gratis nedlastning.'' Åh, sier du det gitt? Og hva i alle dager berty det? ) LOL!!! Det betyr at om du har et trådløst nettverk hjemme, eller kan koble deg på et, så surfer du gratis på iPhonen også 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 LOL!!! Det betyr at om du har et trådløst nettverk hjemme, eller kan koble deg på et, så surfer du gratis på iPhonen også Har bare sagt at jeg surfer på husnettverket, jeg. Men jaggu skal jeg heller begynne å si WiFi, kult da! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Har bare sagt at jeg surfer på husnettverket, jeg. Men jaggu skal jeg heller begynne å si WiFi, kult da! :-) Hi, hi Og nå høres det sikkrt ut som om jeg kan skikkelig mye om slikt, og det er i hvertfall bare tull Men, jeg har hatt iPhonen min i 8 mnd, og akkurat det med WiFi har jeg lært meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.