Gå til innhold

Tåpelig... betatt av homofil...

Anbefalte innlegg

Gjest kolleginne
Skrevet

Ja, det er tåpelig, han er homofil, og i et partnerskap. Men han er så flott, jeg kan ikke hjelpe for å være betatt. Vi jobber nokså tett sammen, har gjort det i noen år nå, og hele personen er bare nydelig.

Han er selvsatt kjekk, men det er mer, vi klaffer så utrolig på humor, vi kan si ting samtidig, vi har utrolig mange like erfaringer.. Jaja. Jeg er selv etablert, men hadde denne mannen vært hetero hadde jeg ikke klart å la være å fiske etter gjensidig interesse. Nå er dette selvsagt utelukket, men er det så galt å være betatt av en du vet du ikke kan få?

Skrevet

"Nå er dette selvsagt utelukket, men er det så galt å være betatt av en du vet du ikke kan få?"

Galt kan det vel ikke være, du kan ikke for at du er betatt av ham og det skader vel ingen om du bare holder det til nettopp det.

Litt av grunnen til at du er betatt av ham KAN også være det faktum at du vet du ikke kan få ham, altså at det er litt mer spennende på en måte.

Gjest kolleginne
Skrevet

kamske han er bifil

Jeg tror ikke det. Han har gitt meg en del komplimenter når vi har vært på fest, om utseendet mitt og slikt, men jeg tar ikke det for mer enn komplimenter. Han har vært i partnerskapet nesten halve livet.

Gjest kolleginne
Skrevet

"Nå er dette selvsagt utelukket, men er det så galt å være betatt av en du vet du ikke kan få?"

Galt kan det vel ikke være, du kan ikke for at du er betatt av ham og det skader vel ingen om du bare holder det til nettopp det.

Litt av grunnen til at du er betatt av ham KAN også være det faktum at du vet du ikke kan få ham, altså at det er litt mer spennende på en måte.

Jeg tør liksom å være meg selv, noe jeg synes kan være vanskelig blant mannfolk. Fordi jeg vet det ikke kan skje noe mer, derfor er det trygt. Men når personlighetene våre da treffer så innmari bra er det ikke til å unngå..... når det skal sier, han er svært lite homofil utad. Andre kolleger som har jobbet med han i årevis vet ikke om det.

Skrevet

Jeg tør liksom å være meg selv, noe jeg synes kan være vanskelig blant mannfolk. Fordi jeg vet det ikke kan skje noe mer, derfor er det trygt. Men når personlighetene våre da treffer så innmari bra er det ikke til å unngå..... når det skal sier, han er svært lite homofil utad. Andre kolleger som har jobbet med han i årevis vet ikke om det.

Det er ikke alltid det står skrevet i panna til folk om de er hetero eller ikke nei. Noen ganger kan man faktisk få litt "sjokk". Det er mange som har blitt skuffet når de har oppdaget at folk de har vært mer enn betatt av har hatt en annen legning enn seg selv. Kan tenke meg at flere enn et par mannfolk kunne hatt lyst på Gro Hammerseng f.eks.

Skrevet

Jeg tror ikke det. Han har gitt meg en del komplimenter når vi har vært på fest, om utseendet mitt og slikt, men jeg tar ikke det for mer enn komplimenter. Han har vært i partnerskapet nesten halve livet.

Jeg har en god venn som er homofil og han er rå på å gi positive komplimenter for klær, utseende osv, så jeg tror nesten dette er ganske vanlig blant homser? De _ser_ oss på en annen måte enn heterofile mannfolk og legger helt klart mer merke til detaljer enn det som er normalt. Generaliserer veldig her nå, men men ;-)

Nyt oppmerksomheten og forelskelsen og pris deg lykkelig for at det ikke kan bli noe mer mellom dere ;-)

Gjest kolleginne
Skrevet

Jeg har en god venn som er homofil og han er rå på å gi positive komplimenter for klær, utseende osv, så jeg tror nesten dette er ganske vanlig blant homser? De _ser_ oss på en annen måte enn heterofile mannfolk og legger helt klart mer merke til detaljer enn det som er normalt. Generaliserer veldig her nå, men men ;-)

Nyt oppmerksomheten og forelskelsen og pris deg lykkelig for at det ikke kan bli noe mer mellom dere ;-)

Ja, jeg nyter det... er ikke akkurat forelsket heldigvis, men får litt dårlig samvittighet overfor mannen min likevel. Selv om jeg også tenker det er menneskelig å bli betatt av personer en har såpass god kjemi med.

Hehe, føler meg som en fjortis, men hva kan være bedre enn å glede seg til jobb hver eneste dag? :)))

Skrevet

Ja, jeg nyter det... er ikke akkurat forelsket heldigvis, men får litt dårlig samvittighet overfor mannen min likevel. Selv om jeg også tenker det er menneskelig å bli betatt av personer en har såpass god kjemi med.

Hehe, føler meg som en fjortis, men hva kan være bedre enn å glede seg til jobb hver eneste dag? :)))

Sant det :) Og dette virker jo ganske ufarlig siden han er homse... Mye verre om han var hetero ;)

Gjest kolleginnen
Skrevet

Sant det :) Og dette virker jo ganske ufarlig siden han er homse... Mye verre om han var hetero ;)

Ja, var han hetero er jeg litt usikker på hva som hadde skjedd...... hehe :))

Skrevet

Ja, var han hetero er jeg litt usikker på hva som hadde skjedd...... hehe :))

Ja, huff ;-P

Skrevet

Jeg kan også bli betatt - ikke forelsket - av homofile menn. De jeg har møtt har ofte en herlig sans for humor, og ser oss kvinner på en annen måte enn heterofile menn. Det er noe med at de ser på begge kjønn med åpne og fordomsfrie øyne. Mellom en heterofil mann og en heterofil kvinne har det lett for og oppstå maktkamper temmelig raskt, men i forholdet homofil mann/heterofil kvinne, opplever jeg dette som totalt fraværende, på en befriende måte. Så jeg skjønner godt at du kan bli betatt:-)

Gjest hmmmmmhmmmm:-))))))
Skrevet

Litt mmmmmm:-) ja ;-)

Er i samme situasjon selv, men mannen er ikke homofil, jeg er etablert.....

Er ikke direkte forelska nei, men får påfyll i hverdagen kan du si....

Ja, litt fjortis ;-)

Håper bare for mitt tilfelle at det ikke går for langt....for jeg er redd jeg er mer hekta enn jeg vil innrømme for meg selv her....

Skrevet

Etr ikke dette det samme som en opptatt mann eller ei venninne du har veldig god kjemi med?

Jeg har en "bruker" som er kjempekjekk og utdanna frisør og kosmetolog (hvordan skrives det??), som stadig gir meg komplimenter og tilbud.

Føler meg smigra, må innrømme det, Veit at han er homofil, fikser håret mitt av og til, og vi har et svært profesjonelt forhold.

Gjest kolleginne
Skrevet

Litt mmmmmm:-) ja ;-)

Er i samme situasjon selv, men mannen er ikke homofil, jeg er etablert.....

Er ikke direkte forelska nei, men får påfyll i hverdagen kan du si....

Ja, litt fjortis ;-)

Håper bare for mitt tilfelle at det ikke går for langt....for jeg er redd jeg er mer hekta enn jeg vil innrømme for meg selv her....

Hmmmm.... :))

Gjest kolleginne
Skrevet

Etr ikke dette det samme som en opptatt mann eller ei venninne du har veldig god kjemi med?

Jeg har en "bruker" som er kjempekjekk og utdanna frisør og kosmetolog (hvordan skrives det??), som stadig gir meg komplimenter og tilbud.

Føler meg smigra, må innrømme det, Veit at han er homofil, fikser håret mitt av og til, og vi har et svært profesjonelt forhold.

"Etr ikke dette det samme som en opptatt mann eller ei venninne du har veldig god kjemi med?"

Nei, det blir litt annerledes. Med en homofil slipper man liksom den lille spenningen som kan oppstå, fordi jeg vet at det ikke kan skje noe. Å "flørte" bittelitt er helt trygt. Venninner har jeg aldri falt for..... :)

Skrevet

''er det så galt å være betatt av en man ikke kan få?''

Nei.

Gjest kolleginne
Skrevet

''er det så galt å være betatt av en man ikke kan få?''

Nei.

Takk :))

Gjest hmmmmmhmmmm:-))))))
Skrevet

Hmmmm.... :))

Ja, litt skremmende, litt spennende :-))))

Gud, så digg :-))

Skrevet

"Etr ikke dette det samme som en opptatt mann eller ei venninne du har veldig god kjemi med?"

Nei, det blir litt annerledes. Med en homofil slipper man liksom den lille spenningen som kan oppstå, fordi jeg vet at det ikke kan skje noe. Å "flørte" bittelitt er helt trygt. Venninner har jeg aldri falt for..... :)

Jeg har aldri heller falt for venninner, prøvde bare å sammenlikne :-)

Mine homofile venner er kjekke, men tabu på lik linje som opptatte kompiser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...