cathlin Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Hei. Jeg skal vaske en osprey-sekk. Hvordan tåler den å vaskes? Det virker som den er impregnert med noe vannavstøtende greier. Har ikke lyst til å ødelegge det, men den har trofast vært med meg på daglige reiser rundt om kring i over ett år, kanskje 2(?), og jeg ser for meg at den trenger en vask. Takk. 0 Siter
frosken Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg ville vasket den med spesialvaskemiddel for tekniske tekstiler, og impregnert i etterkant. Ville ikke tatt den i vaskemaskin, men lagt den i en balje og skylt godt etterpå. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Jeg ville vasket den med spesialvaskemiddel for tekniske tekstiler, og impregnert i etterkant. Ville ikke tatt den i vaskemaskin, men lagt den i en balje og skylt godt etterpå. Gud, det var mye jobb. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Lathans! Men hvor i all verden har de spesialvaskemiddel og impregnering og hvordan i alle dager skal sekken bli ren bare man legger den i en balje liksom liksom.... og det koster sikkert 1000 kroner for spesialvaskemidlet.. 0 Siter
frosken Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Men hvor i all verden har de spesialvaskemiddel og impregnering og hvordan i alle dager skal sekken bli ren bare man legger den i en balje liksom liksom.... og det koster sikkert 1000 kroner for spesialvaskemidlet.. Vennene dine i sportsbutikken har alt du trenger:-) 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 ER det liten hiver du den i maskinen, 30-40 grader finvask. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.