Gå til innhold

Vaske Osprey-sekk, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal vaske en osprey-sekk. Hvordan tåler den å vaskes? Det virker som den er impregnert med noe vannavstøtende greier. Har ikke lyst til å ødelegge det, men den har trofast vært med meg på daglige reiser rundt om kring i over ett år, kanskje 2(?), og jeg ser for meg at den trenger en vask.

Takk.

Skrevet

Jeg ville vasket den med spesialvaskemiddel for tekniske tekstiler, og impregnert i etterkant. Ville ikke tatt den i vaskemaskin, men lagt den i en balje og skylt godt etterpå.

Skrevet

Jeg ville vasket den med spesialvaskemiddel for tekniske tekstiler, og impregnert i etterkant. Ville ikke tatt den i vaskemaskin, men lagt den i en balje og skylt godt etterpå.

Gud, det var mye jobb.

Skrevet

Lathans!

Men hvor i all verden har de spesialvaskemiddel og impregnering og hvordan i alle dager skal sekken bli ren bare man legger den i en balje liksom liksom.... og det koster sikkert 1000 kroner for spesialvaskemidlet..

Skrevet

Men hvor i all verden har de spesialvaskemiddel og impregnering og hvordan i alle dager skal sekken bli ren bare man legger den i en balje liksom liksom.... og det koster sikkert 1000 kroner for spesialvaskemidlet..

Vennene dine i sportsbutikken har alt du trenger:-)

Skrevet

ER det liten hiver du den i maskinen, 30-40 grader finvask.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...