Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder ikke pusten, for å si det sånn! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg holder ikke pusten, for å si det sånn! ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg greier ikke å tenke ut sånne ting som kan teste denslags. Så jeg er alltid så innmari imponert over de som finner ut tester man kan bruke på ting som ikke kan sees eller føles.

Gjelder alle typer fenomener, ikke bare snåsamenn altså. Psykologiske tester, naturfenomener og biologiske ting.

Skrevet

Jeg greier ikke å tenke ut sånne ting som kan teste denslags. Så jeg er alltid så innmari imponert over de som finner ut tester man kan bruke på ting som ikke kan sees eller føles.

Gjelder alle typer fenomener, ikke bare snåsamenn altså. Psykologiske tester, naturfenomener og biologiske ting.

Vanligvis lar de den påstått "klarsynte" (eller hva det er) være med å lage testene selv. For eksempel, en partner trekker ut kort fra en kortstokk, ser på dem, og den "klarsynte" (i rommet ved siden av) skal "se" hvilket kort det er.

Så sjekker man bare hvilket kort som ble trukket ut, sammenligner med antall korrekte, og trekker fra antallet man forventer skal bli riktig ved sjanse alene.

Ingen har noensinne klart en slik test - selv om de har laget den selv.

Mange av disse tror jo på det selv, og de blir nok genuint overrasket over at de ikke har noen evner.

Utover det - han kan jo finne Madeleine hvis han har "evner".

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg håper de tar for seg blekkspruten Paul også. Synes han er en smule suspekt.

Skrevet

Jeg håper de tar for seg blekkspruten Paul også. Synes han er en smule suspekt.

Det mest suspekte må vel være at de kaller en engelskfødt blekksprut for Paul, og ikke Ringo!

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Det mest suspekte må vel være at de kaller en engelskfødt blekksprut for Paul, og ikke Ringo!

*knegg*

Gjest Kunne fått fred
Skrevet

De testet ut Anna Elisabeth Westerlund også,men det finnes ikke fysiske bevis for slikt. Skeptikere har ofte en logisk forklaring på alt! Men alt kan ikke forklares,og skal ikke foklares. Enkelte ting er som de er,og ære være...for det. Ikke bra å forstå alt på en gang,da koker det i topplokket for alle og enhver!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Britene har for mange stjerner til at jeg klarer å velge navn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...