EnolaGay Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 http://www.dagbladet.no/2010/08/14/nyheter/innenrisk/snasamannen/12957666/ Dette må bare bli interessant! :0) 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg holder ikke pusten, for å si det sånn! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Jeg holder ikke pusten, for å si det sånn! ;-) Med vennlig hilsen Jeg greier ikke å tenke ut sånne ting som kan teste denslags. Så jeg er alltid så innmari imponert over de som finner ut tester man kan bruke på ting som ikke kan sees eller føles. Gjelder alle typer fenomener, ikke bare snåsamenn altså. Psykologiske tester, naturfenomener og biologiske ting. 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg greier ikke å tenke ut sånne ting som kan teste denslags. Så jeg er alltid så innmari imponert over de som finner ut tester man kan bruke på ting som ikke kan sees eller føles. Gjelder alle typer fenomener, ikke bare snåsamenn altså. Psykologiske tester, naturfenomener og biologiske ting. Vanligvis lar de den påstått "klarsynte" (eller hva det er) være med å lage testene selv. For eksempel, en partner trekker ut kort fra en kortstokk, ser på dem, og den "klarsynte" (i rommet ved siden av) skal "se" hvilket kort det er. Så sjekker man bare hvilket kort som ble trukket ut, sammenligner med antall korrekte, og trekker fra antallet man forventer skal bli riktig ved sjanse alene. Ingen har noensinne klart en slik test - selv om de har laget den selv. Mange av disse tror jo på det selv, og de blir nok genuint overrasket over at de ikke har noen evner. Utover det - han kan jo finne Madeleine hvis han har "evner". Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg håper de tar for seg blekkspruten Paul også. Synes han er en smule suspekt. 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg håper de tar for seg blekkspruten Paul også. Synes han er en smule suspekt. Det mest suspekte må vel være at de kaller en engelskfødt blekksprut for Paul, og ikke Ringo! 0 Siter
Gjest ånden i boksen Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det mest suspekte må vel være at de kaller en engelskfødt blekksprut for Paul, og ikke Ringo! *knegg* 0 Siter
Gjest Kunne fått fred Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 De testet ut Anna Elisabeth Westerlund også,men det finnes ikke fysiske bevis for slikt. Skeptikere har ofte en logisk forklaring på alt! Men alt kan ikke forklares,og skal ikke foklares. Enkelte ting er som de er,og ære være...for det. Ikke bra å forstå alt på en gang,da koker det i topplokket for alle og enhver! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det mest suspekte må vel være at de kaller en engelskfødt blekksprut for Paul, og ikke Ringo! Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Britene har for mange stjerner til at jeg klarer å velge navn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.