Gå til innhold

Skal du stemme FRP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Once in a lifetime chance ja! :)

Vi trenger verken billigere alkohol, eller billigere bensin.

Vi trenger fornuftig og intelligent politikk, og Frp er ikke i nærheten av å ha noen av delene. Det er akkurat like liten grunn til å la dem "prøve seg" på makten, som det er grunn til å la AKP(m-l) gjøre det. Det kommer ikke noe godt ut av det.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• hidi, the scorpion

16

• ShitDiddelyDo

10

• meg__123!

6

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er vel egentlig troendes til det meste?

;-)

Er nok det, ja;)))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med "showertalk"?

Vi hadde en herlig politiker her jeg bor, en som satt på kafè og snakket med folk, men selvfølgelig gikk vedkommende av;(

Politikere må lære seg å lytte til mannen i gata! Power to the people;)))))

Jeg satt og så på Terje Riis-Johansen på NRK-nyhetene i dag, og det var komedie. Det blir i hvert fall det hvis man lærer seg til å lytte til spørsmålene - og så høre hva han faktisk sier. Jeg kunne valgt hvilken som helst politiker og sagt det samme. De får et spørsmål - et veldig enkelt spørsmål, men de bruker helt utrolig ord. "Angrer du"? - spør NRK. Joda, han angrer, men han sier ikke det. I stedet drar han en lang setning som på norsk betyr at han angrer, men det høres mye, mye penere ut.

Det er helt absurd, og det gjelder absolutt alle - muligens med unntak av FrP. De snakker fortsatt fra levra og satser heller på at flertallet ikke vet bedre enn at det de sier høres logisk og riktig ut, og ikke minst lar seg gjøre + at ingen andre mener det samme. Det på nivå med "vi i FrP er mot voldtekter!". Som om de andre partiene er for det ...

ShitDiddelyDo
Skrevet

"The Monster Raving Loony Party" i Storbritannia gjør det ganske godt.

Og se hvem som akkurat har blitt borgermester i hovedstaden på Island. *glis*

Med vennlig hilsen

Hehe, Island, ja. Hva var det John Cleese sa? Ikke klarer de å styre bankene sine, og ikke klarer de å styre vulkanene sine. :)

Gjest AnnePanneOlsen
Skrevet

Nei, jeg har større drømmer i livet enn billig røyk, billig sprit og billig bensin.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er jo et demokrati vi bor i.

Det er få andre land i verden hvor politikere i slik grad "bor i vanlige hus".

Vi har det godt! Kanskje litt for godt, til vårt eget beste....?

Skrevet

Hehe, Island, ja. Hva var det John Cleese sa? Ikke klarer de å styre bankene sine, og ikke klarer de å styre vulkanene sine. :)

Hvis jeg ikke husker helt feil så er statsministeren (?) transvesitt, og borgermesteren klovn. (Jeg husker ikke hvem som er hva, men you get my drift).

Dog - det blir trolig bedre enn slik det var før.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Vi har det godt! Kanskje litt for godt, til vårt eget beste....?

Problemet er neppe at vi har det for godt, men at vi tar det for gitt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil så er statsministeren (?) transvesitt, og borgermesteren klovn. (Jeg husker ikke hvem som er hva, men you get my drift).

Dog - det blir trolig bedre enn slik det var før.

Med vennlig hilsen

Hehe.

Vel, det er ikke så rart at Island endte opp med sirkus ...

Skrevet

Gi de en sjans da. Et EU-medlemsskap vil iallefall gi billigere alkohol.

Og det er noe som gjør livet lysere?Alkohol ødelegger faktisk veldig mange liv...

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg satt og så på Terje Riis-Johansen på NRK-nyhetene i dag, og det var komedie. Det blir i hvert fall det hvis man lærer seg til å lytte til spørsmålene - og så høre hva han faktisk sier. Jeg kunne valgt hvilken som helst politiker og sagt det samme. De får et spørsmål - et veldig enkelt spørsmål, men de bruker helt utrolig ord. "Angrer du"? - spør NRK. Joda, han angrer, men han sier ikke det. I stedet drar han en lang setning som på norsk betyr at han angrer, men det høres mye, mye penere ut.

Det er helt absurd, og det gjelder absolutt alle - muligens med unntak av FrP. De snakker fortsatt fra levra og satser heller på at flertallet ikke vet bedre enn at det de sier høres logisk og riktig ut, og ikke minst lar seg gjøre + at ingen andre mener det samme. Det på nivå med "vi i FrP er mot voldtekter!". Som om de andre partiene er for det ...

Skrattler;)))

"Som om de andre er for det", likssom-----:)))) Herlig!

Skrevet

Hehe.

Vel, det er ikke så rart at Island endte opp med sirkus ...

Men det skjedde før klovnen! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Stemmer ikke på FRP.Kanskje hvis de truet meg eller noen jeg er glad i på livet,men ikke før

hidi, the scorpion
Skrevet

Problemet er neppe at vi har det for godt, men at vi tar det for gitt.

Absolutt!

Skrevet

Aldri i verden at jeg stemmer Frp.

har ikke bestemt for hva det blir. Annet enn at Krf, Frp og Rødt er uaktuellt

Skrevet

Jeg så på en av NRKs programmer "tilbake til..." forleden, tror det var 1997 eller deromkring. Der viste de et innslag med Geelmuyden som sa noe omtrent som dette:

"De gamle grekerne brukte uttrykket idiot om dem som ikke bedrev politikk, men i våre dager kan man undres om det ikke er motsatt"

*humre*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så på en av NRKs programmer "tilbake til..." forleden, tror det var 1997 eller deromkring. Der viste de et innslag med Geelmuyden som sa noe omtrent som dette:

"De gamle grekerne brukte uttrykket idiot om dem som ikke bedrev politikk, men i våre dager kan man undres om det ikke er motsatt"

*humre*

Jeg har sett alle disse "tilbake til ..."-programmene de siste ukene. Tar dem opp når jeg ikke er hjemme. En fantastisk god programserie. :)

Og ja - jeg så Geilmmmmmeeyeren-blah. Jeg klarer bare ikke skrive navnet. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

*humre*

Nemlig;)

Skrevet

Jeg har sett alle disse "tilbake til ..."-programmene de siste ukene. Tar dem opp når jeg ikke er hjemme. En fantastisk god programserie. :)

Og ja - jeg så Geilmmmmmeeyeren-blah. Jeg klarer bare ikke skrive navnet. ;)

''Jeg klarer bare ikke skrive navnet. ;)''

Da jeg skrev mitt innlegg, tok jeg sjansen på at jeg hadde skrevet det riktig. Nå googlet jeg det, og det var faktisk helt rett! ;-) Må være litt ugreit å ha et navn som er så vanskelig å skrive.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Jeg klarer bare ikke skrive navnet. ;)''

Da jeg skrev mitt innlegg, tok jeg sjansen på at jeg hadde skrevet det riktig. Nå googlet jeg det, og det var faktisk helt rett! ;-) Må være litt ugreit å ha et navn som er så vanskelig å skrive.

Er ikke det typisk for Nederland, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...