ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 ''Jeg klarer bare ikke skrive navnet. ;)'' Da jeg skrev mitt innlegg, tok jeg sjansen på at jeg hadde skrevet det riktig. Nå googlet jeg det, og det var faktisk helt rett! ;-) Må være litt ugreit å ha et navn som er så vanskelig å skrive. Det er vel gjerne sånn at dette navnet er et navn alle skriver riktig - rett og slett fordi alle søker det opp (sånn sett hadde du nok flaks). Det er enklere å skrive Hanssen med 2 s-er feil enn navnet jeg ikke gidder å søke opp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Aldri i verden om jeg noen gang kommer til å stemme FRP. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Er Frp for EU denne uken? Jøss, er de det? Da er det i hvert fall helt uaktuelt ;o) 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jøss, er de det? Da er det i hvert fall helt uaktuelt ;o) Hvis du er for EU så er de for EU; er du mot EU så er de mot EU. Slik som med en rekke saker! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jøss, er de det? Da er det i hvert fall helt uaktuelt ;o) FRP er verken for eller mot EU. Det er som i alt annet med FRP: De følger opinionen. Problemet i EU-saken er at det også i FRP er delt omtrent på midten - så de velger å si rett ut at de avventer til opinionen snur i en eller annen retning. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Hvis du er for EU så er de for EU; er du mot EU så er de mot EU. Slik som med en rekke saker! ;-) Med vennlig hilsen Er du _for_ EU? *sjokkert* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 FRP er verken for eller mot EU. Det er som i alt annet med FRP: De følger opinionen. Problemet i EU-saken er at det også i FRP er delt omtrent på midten - så de velger å si rett ut at de avventer til opinionen snur i en eller annen retning. Ja, det er litt av et parti! Vi måtte vel ha folkeavstemning flere ganger i året.... 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Er du _for_ EU? *sjokkert* Ja, jeg er for EU (og at EU ekspanderer) fordi det vil være en måte å inkludere flere og flere på. Segregering fører neppe noe godt med seg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja, det er litt av et parti! Vi måtte vel ha folkeavstemning flere ganger i året.... Jeg tror FRP styrer etter folkeavstemninger den dag i dag. For 10 år siden styrte de etter folkeavstemningene i dette programmet til Staff og Lønning der denne Bauge-karen satt og hylte i salen, mens de i dag ser ut til å bruke meningsmålingene til VG Nett som grunnlag for sin politikk. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Nei, men ikke fordi frp-folk er dumme som de fleste i tråden antyder. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja, jeg er for EU (og at EU ekspanderer) fordi det vil være en måte å inkludere flere og flere på. Segregering fører neppe noe godt med seg. Jeg er definitivt i mot! EU, er et maktmål, for mange politikere. Ikke sunt. Dessuten, er systemet korrupt, byråkratisk og lite medmenneskelig..... Trodde virkelig at du, Sør, så elendigheten i denne blandingen av galskap! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 FRP er verken for eller mot EU. Det er som i alt annet med FRP: De følger opinionen. Problemet i EU-saken er at det også i FRP er delt omtrent på midten - så de velger å si rett ut at de avventer til opinionen snur i en eller annen retning. Egentlig er FRP en stor vits ) 0 Siter
Gjest uli Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg vil heller kokes levende i olje enn å stemme FRP!!!!!! 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg er definitivt i mot! EU, er et maktmål, for mange politikere. Ikke sunt. Dessuten, er systemet korrupt, byråkratisk og lite medmenneskelig..... Trodde virkelig at du, Sør, så elendigheten i denne blandingen av galskap! Her blander du hummer og kanari. EU er neppe mer korrupt enn andre styringsformer. Vi er allerede underlagt de fleste direktiv, osv. så da kan vi like gjerne få medbestemmelsesrett. 0 Siter
Gjest IKKE FRP Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Gi de en sjans da. Et EU-medlemsskap vil iallefall gi billigere alkohol. Er billigere alkohol fremgang? Ja, var jeg ikke overbevist før så ble jeg det i hvertfall nå! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg tror FRP styrer etter folkeavstemninger den dag i dag. For 10 år siden styrte de etter folkeavstemningene i dette programmet til Staff og Lønning der denne Bauge-karen satt og hylte i salen, mens de i dag ser ut til å bruke meningsmålingene til VG Nett som grunnlag for sin politikk. Tror jeg så gjerne;) Men ingen skal få meg med i EU, uten folkeavstemning! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Hvis du er for EU så er de for EU; er du mot EU så er de mot EU. Slik som med en rekke saker! ;-) Med vennlig hilsen Jeg stemmer heller blankt enn å stemme på dem så EU blir ikke viktig. Men jeg er ikke interessert i å være medlem av EU heller. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Her blander du hummer og kanari. EU er neppe mer korrupt enn andre styringsformer. Vi er allerede underlagt de fleste direktiv, osv. så da kan vi like gjerne få medbestemmelsesrett. Er ikke "happy" med EØS-avtalen heller, den gjør det mye vanskligere for andre land enn EU, å komme inn på vårt marked. Skal "land" være "land", så la de styre for seg selv. EU, kommer til å stenge mange land ute. 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Er ikke "happy" med EØS-avtalen heller, den gjør det mye vanskligere for andre land enn EU, å komme inn på vårt marked. Skal "land" være "land", så la de styre for seg selv. EU, kommer til å stenge mange land ute. Du kan kjøre fra Frankrike, gjennom Belgia og Nederland og inn i Tyskland før du må fylle bensin. Landene i Europa er så knøttsmå (Norge har under 5 millioner mennesker) at det ofte er snakk om by-størrelser i internasjonal sammenheng. Det er så til de grader upraktisk med forskjellig valuta, regler, toll-regler, osv osv. at å ikke være i EU er knapt et alternativ hvis man skal bedrive handel. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Du kan kjøre fra Frankrike, gjennom Belgia og Nederland og inn i Tyskland før du må fylle bensin. Landene i Europa er så knøttsmå (Norge har under 5 millioner mennesker) at det ofte er snakk om by-størrelser i internasjonal sammenheng. Det er så til de grader upraktisk med forskjellig valuta, regler, toll-regler, osv osv. at å ikke være i EU er knapt et alternativ hvis man skal bedrive handel. Da har du ikke satt deg godt nok inn i hvem de vil utestenge..... Jeg grøsser langt inn i sjelen av EU! Det er umoralskt, utestengende, rasistisk og farlig. Alt du ikke ønsker. U took me by surprise, for sure! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.