Gå til innhold

Skal du stemme FRP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har du ikke satt deg godt nok inn i hvem de vil utestenge.....

Jeg grøsser langt inn i sjelen av EU! Det er umoralskt, utestengende, rasistisk og farlig. Alt du ikke ønsker.

U took me by surprise, for sure!

Det er ikke verre enn landene som lager EU.

EU har nå inkludert store deler av øst-Europa. Det ville aldri skjedd uten EU.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• hidi, the scorpion

16

• ShitDiddelyDo

10

• meg__123!

6

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er ikke verre enn landene som lager EU.

EU har nå inkludert store deler av øst-Europa. Det ville aldri skjedd uten EU.

Klart det ville, før eller senere.

EU lukker for andre kontigenter. Hva med Afrika, Sør-Amerika, Asia, vil du ha restriksjoner på handel derfra?

De fleste land i Europa er priviligerte, så tar EU inn noen sårbare nasjoner. For å hjelpe eller for makt? Slike ting dreier seg alltid om makt! EU, vil ikke ha noe med Tyrkia å gjøre. Hvorfor? Fordi landet stort sett er muslimsk...

Hvite middelaldrende menn som skal bestemme over Europa!

NEITAKK!

Gjest en annen mann
Skrevet

Nei. Der er for tynt med gode poster i deres program. Og de er for tannløse når det gjelder personvern og har ikke en gang bestemt seg for/imot EU. Jeg vil hverken ha EU-medlemsskap, uthulet personvern(=dårlig rettssikkerhet) eller noe rødt parti. Da gjenstår bare ett parti.

Skrevet

Klart det ville, før eller senere.

EU lukker for andre kontigenter. Hva med Afrika, Sør-Amerika, Asia, vil du ha restriksjoner på handel derfra?

De fleste land i Europa er priviligerte, så tar EU inn noen sårbare nasjoner. For å hjelpe eller for makt? Slike ting dreier seg alltid om makt! EU, vil ikke ha noe med Tyrkia å gjøre. Hvorfor? Fordi landet stort sett er muslimsk...

Hvite middelaldrende menn som skal bestemme over Europa!

NEITAKK!

Tyrkia er ikke muslimsk, men sekualrisert.

Grunnen til at Tyrkia plundrer litt med å bli tatt opp i EU (de vil selv), er at de har en del demokratiske problemer, samt at de har dødsstraff.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tyrkia er ikke muslimsk, men sekualrisert.

Grunnen til at Tyrkia plundrer litt med å bli tatt opp i EU (de vil selv), er at de har en del demokratiske problemer, samt at de har dødsstraff.

Vet det, men gadd ikke å inn på detaljer;)

Poenget var, at Tyrkia, ikke er ønsket som EU-medlem.....

Skrevet

Ja skal stemme FRP..

Med tanke på hva du skrev om Haiti, så er jeg faktisk ikke overrasket.

Gjest heioghoppsasa
Skrevet

Stemmer hva som helst bare de rødgrønne mister makten!!

Skrevet

Mitt verdisyn stemmer ikke overens med FRP sitt i det hele tatt, så for min del er FRP et uaktuelt parti å stemme på.

Jeg pleier å lande på et av partiene rundt midten...

Gjest blank stemme
Skrevet

Stemmer heller blankt enn å stemme på FRP i år.

Gjest heioghoppsasa
Skrevet

Absolutt ikke. Stemmer alltid rødt.

Og du er fornøyd med den regjering vi har nå??

Skrevet

Enhver regjering kan alltid bli bedre, men mer fundamentalt så er det NULL sjanse for at alternativene blir bedre.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ingen regjering er perfekt. Men alternativet til regjeringen vi har i dag, får meg til å grøsse.

Så, ja, jeg stemmer rødt - også neste gang :)

Skrevet

Stemmer hva som helst bare de rødgrønne mister makten!!

Det finnes ikke noe realistisk alternativ til den nåværende regjering.

Utover det så har den fått oss ut av finanskrisen på rekordtid. De har stille og rolig gjort jobben sin.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...