Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Da har du ikke satt deg godt nok inn i hvem de vil utestenge..... Jeg grøsser langt inn i sjelen av EU! Det er umoralskt, utestengende, rasistisk og farlig. Alt du ikke ønsker. U took me by surprise, for sure! Det er ikke verre enn landene som lager EU. EU har nå inkludert store deler av øst-Europa. Det ville aldri skjedd uten EU. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Nei. Det blir nok Høyre (som vanlig). 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det er ikke verre enn landene som lager EU. EU har nå inkludert store deler av øst-Europa. Det ville aldri skjedd uten EU. Klart det ville, før eller senere. EU lukker for andre kontigenter. Hva med Afrika, Sør-Amerika, Asia, vil du ha restriksjoner på handel derfra? De fleste land i Europa er priviligerte, så tar EU inn noen sårbare nasjoner. For å hjelpe eller for makt? Slike ting dreier seg alltid om makt! EU, vil ikke ha noe med Tyrkia å gjøre. Hvorfor? Fordi landet stort sett er muslimsk... Hvite middelaldrende menn som skal bestemme over Europa! NEITAKK! 0 Siter
Gjest en annen mann Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Nei. Der er for tynt med gode poster i deres program. Og de er for tannløse når det gjelder personvern og har ikke en gang bestemt seg for/imot EU. Jeg vil hverken ha EU-medlemsskap, uthulet personvern(=dårlig rettssikkerhet) eller noe rødt parti. Da gjenstår bare ett parti. 0 Siter
Holmes Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Klart det ville, før eller senere. EU lukker for andre kontigenter. Hva med Afrika, Sør-Amerika, Asia, vil du ha restriksjoner på handel derfra? De fleste land i Europa er priviligerte, så tar EU inn noen sårbare nasjoner. For å hjelpe eller for makt? Slike ting dreier seg alltid om makt! EU, vil ikke ha noe med Tyrkia å gjøre. Hvorfor? Fordi landet stort sett er muslimsk... Hvite middelaldrende menn som skal bestemme over Europa! NEITAKK! Tyrkia er ikke muslimsk, men sekualrisert. Grunnen til at Tyrkia plundrer litt med å bli tatt opp i EU (de vil selv), er at de har en del demokratiske problemer, samt at de har dødsstraff. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Tyrkia er ikke muslimsk, men sekualrisert. Grunnen til at Tyrkia plundrer litt med å bli tatt opp i EU (de vil selv), er at de har en del demokratiske problemer, samt at de har dødsstraff. Vet det, men gadd ikke å inn på detaljer;) Poenget var, at Tyrkia, ikke er ønsket som EU-medlem..... 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja skal stemme FRP.. Med tanke på hva du skrev om Haiti, så er jeg faktisk ikke overrasket. 0 Siter
Gjest jallajens Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 ''Skal du stemme FRP?'' Ja, selvfølgelig. 0 Siter
Gjest heioghoppsasa Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Stemmer hva som helst bare de rødgrønne mister makten!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Mitt verdisyn stemmer ikke overens med FRP sitt i det hele tatt, så for min del er FRP et uaktuelt parti å stemme på. Jeg pleier å lande på et av partiene rundt midten... 0 Siter
Gjest blank stemme Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Stemmer heller blankt enn å stemme på FRP i år. 0 Siter
Gjest heioghoppsasa Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Absolutt ikke. Stemmer alltid rødt. Og du er fornøyd med den regjering vi har nå?? 0 Siter
Sør Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Og du er fornøyd med den regjering vi har nå?? Enhver regjering kan alltid bli bedre, men mer fundamentalt så er det NULL sjanse for at alternativene blir bedre. Med vennlig hilsen 0 Siter
Helmi Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Og du er fornøyd med den regjering vi har nå?? Ingen regjering er perfekt. Men alternativet til regjeringen vi har i dag, får meg til å grøsse. Så, ja, jeg stemmer rødt - også neste gang 0 Siter
Sør Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Stemmer hva som helst bare de rødgrønne mister makten!! Det finnes ikke noe realistisk alternativ til den nåværende regjering. Utover det så har den fått oss ut av finanskrisen på rekordtid. De har stille og rolig gjort jobben sin. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.