Gå til innhold

Skal du stemme FRP?

Anbefalte innlegg

Gjest harikkebrillerfortiden
Skrevet

Enhver regjering kan alltid bli bedre, men mer fundamentalt så er det NULL sjanse for at alternativene blir bedre.

Med vennlig hilsen

Det blir neppe verre heller. Det spiller i det store og det hele liten rolle hvilken regjering vi har, bortsett fra en flertallsregjering utgått fra SV eller Frp. Begge alternativene ville vært en katastrofe for landet.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

27

• hidi, the scorpion

16

• ShitDiddelyDo

10

• meg__123!

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det blir neppe verre heller. Det spiller i det store og det hele liten rolle hvilken regjering vi har, bortsett fra en flertallsregjering utgått fra SV eller Frp. Begge alternativene ville vært en katastrofe for landet.

Vi har hatt SV i årevis, og det har vært alt annet enn en katastrofe.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Vi har hatt SV i årevis, og det har vært alt annet enn en katastrofe.

Med vennlig hilsen

''Vi har hatt SV i årevis, og det har vært alt annet enn en katastrofe.''

Jeg skrev *flertallsregjering*. Det er Ap som sitter med begge hendene på rattet.

Skrevet

''Vi har hatt SV i årevis, og det har vært alt annet enn en katastrofe.''

Jeg skrev *flertallsregjering*. Det er Ap som sitter med begge hendene på rattet.

Flertallsregjering er at regjeringen har flertall i Stortinget.

Det du mener er formodentlig at SV har flertall i regjeringen (altså, at de er det største partiet).

Tja - det ville nok vært langt verre med SP eller Frp.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er tre år til neste stortingsvalg. Da vil jeg vurdere hvilke oppgaver jeg synes det er viktigst å løse, og hvilket parti jeg tror er best til å løse disse problemene.

Nå ser det ut til at AP virkelig tar tak i innvandringsproblemet. Da blir Frp mindre aktuelle. Mot Frp taler også naturvern og kultur.

Skrevet

Vet det, men gadd ikke å inn på detaljer;)

Poenget var, at Tyrkia, ikke er ønsket som EU-medlem.....

Ja, fordi de må forbedre f.eks. forholdene til Kurderne som bor i Tyrkia. Se på de som mennesker og ikke invaderende rask.

Skrevet

Flertallsregjering er at regjeringen har flertall i Stortinget.

Det du mener er formodentlig at SV har flertall i regjeringen (altså, at de er det største partiet).

Tja - det ville nok vært langt verre med SP eller Frp.

Med vennlig hilsen

''Det du mener er formodentlig at SV har flertall i regjeringen ''

Nei, det gjør jeg ikke. Det er ikke nødvendig å gjøre dette vanskeligere enn det er.

Skrevet

Ja, fordi de må forbedre f.eks. forholdene til Kurderne som bor i Tyrkia. Se på de som mennesker og ikke invaderende rask.

''Ja, fordi de må forbedre f.eks. forholdene til Kurderne som bor i Tyrkia. Se på de som mennesker og ikke invaderende rask.''

Akkurat likt som mange i Frp må lære seg å se på innvandrere som mennesker, faktisk.

Ah, skjønne ironi! :-)

Skrevet

''Ja, fordi de må forbedre f.eks. forholdene til Kurderne som bor i Tyrkia. Se på de som mennesker og ikke invaderende rask.''

Akkurat likt som mange i Frp må lære seg å se på innvandrere som mennesker, faktisk.

Ah, skjønne ironi! :-)

Jeg snakker om Kurderne som ikke har noe eget land og som har bodd i Irak, Iran, Tyrkia og Syria siden tidenes morgen. Kurdnerne er disse landenes "samer" og har ingen sammenligningsgrunnlag for innvandrere som kommer til Norge. Innvandrere i Norge er selvsagt mennesker, det er ikke det jeg diskuterer.

Skrevet

Jeg snakker om Kurderne som ikke har noe eget land og som har bodd i Irak, Iran, Tyrkia og Syria siden tidenes morgen. Kurdnerne er disse landenes "samer" og har ingen sammenligningsgrunnlag for innvandrere som kommer til Norge. Innvandrere i Norge er selvsagt mennesker, det er ikke det jeg diskuterer.

Jeg er fullstendig klar over det; svært mange innvandrere (om ikke de fleste nå) i Norge er jo nettopp født og oppvokst i Norge, eller har bodd her i mange år.

Med vennlig hilsen

Gjest heioghoppsasa
Skrevet

Ingen regjering er perfekt. Men alternativet til regjeringen vi har i dag, får meg til å grøsse.

Så, ja, jeg stemmer rødt - også neste gang :)

Lykke til!!

Skrevet

Med tanke på hva du skrev om Haiti, så er jeg faktisk ikke overrasket.

:D

Skrevet

Har ikke sagt dette er morsomt heller jeg.. Jeg må da få stemme FRP hvis jeg vil det..

Ser du noen som har nektet deg å stemme Frp?

Andre må da få kritisere valget ditt, ikke sant?

Skrevet

Har ikke sagt dette er morsomt heller jeg.. Jeg må da få stemme FRP hvis jeg vil det..

Det var vel heller ikke det sør ville fram til... Du har selv fortalt at du ikke bryr deg om hvordan det går med f.eks. menneskene på Haiti og jeg tror mennesker med et slikt menneskesyn kun har et parti de kan stemme på - nemlig FRP (det er heldigvis ikke alle FRP'ere som er så avstumpa følelsesmessig, bare så det er sagt).

Skrevet

Ser du noen som har nektet deg å stemme Frp?

Andre må da få kritisere valget ditt, ikke sant?

jada, det er bare å kritisere i vet det...

Skrevet

jada, det er bare å kritisere i vet det...

Leste du artikkelen i VG?

Hva synes du om det som står der?

Skrevet

Leste du artikkelen i VG?

Hva synes du om det som står der?

ja leste det, og det er jo selvfølgelig trist.

Skrevet

ja leste det, og det er jo selvfølgelig trist.

Og likevel støtter du et parti som mener at man skal kutte i uhjelp til disse menneskene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...