meg__123! Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Og likevel støtter du et parti som mener at man skal kutte i uhjelp til disse menneskene? ja jeg gjør nok det da... 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Og likevel støtter du et parti som mener at man skal kutte i uhjelp til disse menneskene? Ma må jo velge ut fra det som virkelig betyr noe for en selv, som f eks håpet om billigere sprit & bensin.... 0 Siter
Sør Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Ma må jo velge ut fra det som virkelig betyr noe for en selv, som f eks håpet om billigere sprit & bensin.... Det verste er at det du skriver jo burde være fleip, men dessverre visstnok er sant! Slik er det nok for mange. Det er jo egentlig for alvorlig til å le av, men man har vel lov å flire litt? *spørrende* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Ma må jo velge ut fra det som virkelig betyr noe for en selv, som f eks håpet om billigere sprit & bensin.... *kveler et fnis* 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Det verste er at det du skriver jo burde være fleip, men dessverre visstnok er sant! Slik er det nok for mange. Det er jo egentlig for alvorlig til å le av, men man har vel lov å flire litt? *spørrende* Med vennlig hilsen Ja, det er vanskelig å bestemme seg helt for om man skal le eller gråte. 0 Siter
....AV Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Absolutt ikke. Neste valg er kommunevalg, hva jeg skal stemme på da er jeg ikke helt sikker på enda. 0 Siter
Holmes Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Absolutt ikke. Neste valg er kommunevalg, hva jeg skal stemme på da er jeg ikke helt sikker på enda. Godt poeng. Jeg stemmer sjelden det samme ved kommunevalg som ved Stortingsvalg. De lokale politikerne for det partiet jeg liker, er udugelige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.