Gå til innhold

"Der Untergang"

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

En skikkelig bra film på TV2 i kveld kl 2140!

Anbefales høyt!

hidi, the scorpion
Skrevet

Sikkert fint for de som orker å følge med på en hel film.

Forlanger ikke at du følger med hele;))

Skrevet

Enig... En av de beste filmene jeg har sett! sterk... men lærerrik.

Gjest Waffen-SS
Skrevet

Den så jeg i 2004, vet ikke om jeg gidder å se den om igjen, men den er utrolig bra.

Gjest saphira
Skrevet

Flott film, ja, men det er kun kort tid siden jeg så den sist, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal se på, hehe.

Gjest sant det hidi
Skrevet

Den er bra. Har sett den før men tror jeg ser den om igjen ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Flott film, ja, men det er kun kort tid siden jeg så den sist, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal se på, hehe.

Ikke jeg heller, men tror jeg velger den likevel.....!

Som Øverland sa: "Man har ikke lov til å gå der og glemme.....!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan se Shutter Island en gang til.

Jeg så den igjen for et par dager siden, og du ser den med veldig nye briller når du vet hvordan den slutter. Det er faktisk en film som bør sees to ganger på relativt kort tid. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Den er bra. Har sett den før men tror jeg ser den om igjen ;)

Jeg òg;)

Og siden vi har sett den før, så kan vi skrive litt her inn i mellom;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Den har blitt kritisert for å fremstille Hitler som en syk, svakelig type, hvor man kanskje heller hadde forventet å finne en hardbarket sadist.

Mulig det, men jeg synes sadismen trer tydelig frem i denne filmen...

Skrevet

Veldig bra film :) men har sett den ganske mange ganger allerede,så tror jeg hopper over denne gangen

hidi, the scorpion
Skrevet

Veldig bra film :) men har sett den ganske mange ganger allerede,så tror jeg hopper over denne gangen

Skjønner jeg;) Har sett den ett par ganger selv, men ser på den nå likevel....!

Skrevet

Den står på og jeg har sett den flere ganger før så jeg klarer både å skrive på dol, snakke i telefonen og se film ;o)

Skrevet

Jeg så den igjen for et par dager siden, og du ser den med veldig nye briller når du vet hvordan den slutter. Det er faktisk en film som bør sees to ganger på relativt kort tid. :)

Ja, den var bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, den var bra.

En veldig god film, men den er kanskje bedre gang nummer 2. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Den står på og jeg har sett den flere ganger før så jeg klarer både å skrive på dol, snakke i telefonen og se film ;o)

Det klarer faktisk jeg òg, når jeg har sett filmen før;)

Liker at filmen er på orginalspråket, tysk, det gjør den enda mer troverdig.

Skrevet

En veldig god film, men den er kanskje bedre gang nummer 2. :)

Jeg har bare sett den en gang, ser ut som jeg må se den en gang til da :o)

Gjest saphira
Skrevet

Ja, det var en god ide! Hadde nesten (bare nesten) glemt at jeg skulle se den nok en gang. Bra forslag. Takk. :0)

Gjest saphira
Skrevet

Ikke jeg heller, men tror jeg velger den likevel.....!

Som Øverland sa: "Man har ikke lov til å gå der og glemme.....!

Sant det. Arnulf var en klok mann. :0)

På mandag skal vi på biblioteket å lete frem dokumentarer vedr. konsentrasjonsleirene. På tide å la ungene vite hva som virkelig skjedde - og hvordan det skjedde. Huff. Gruer meg....:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...