hidi, the scorpion Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Sant det. Arnulf var en klok mann. :0) På mandag skal vi på biblioteket å lete frem dokumentarer vedr. konsentrasjonsleirene. På tide å la ungene vite hva som virkelig skjedde - og hvordan det skjedde. Huff. Gruer meg....:-( Men så viktig! Alle mine barn har vært med de "hvite busser" og besøkt forskjellige leirer, og de kommer ikke hjem upåvirket! Det må _aldri_ skje igjen! Sikker på at du gjør en god jobb, for barna dine;) 0 Siter
Gjest har ikke utedo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Sikkert fint for de som orker å følge med på en hel film. Er det slitsomt å se film? 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Men så viktig! Alle mine barn har vært med de "hvite busser" og besøkt forskjellige leirer, og de kommer ikke hjem upåvirket! Det må _aldri_ skje igjen! Sikker på at du gjør en god jobb, for barna dine;) Takk, Hidi. :0) Her ble ikke de hvite bussene prioritert (!) - skolen fant ut at rafting sikkert var like viktig... *muggen* 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Takk, Hidi. :0) Her ble ikke de hvite bussene prioritert (!) - skolen fant ut at rafting sikkert var like viktig... *muggen* Hva med minstemann da som havnet på katolikkenes rekreasjonssted i Østfold... 0 Siter
Sør Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Men så viktig! Alle mine barn har vært med de "hvite busser" og besøkt forskjellige leirer, og de kommer ikke hjem upåvirket! Det må _aldri_ skje igjen! Sikker på at du gjør en god jobb, for barna dine;) '' Det må _aldri_ skje igjen!'' Verken med jøder, muslimer, osv osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.