Gå til innhold

"Der Untergang"

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Sant det. Arnulf var en klok mann. :0)

På mandag skal vi på biblioteket å lete frem dokumentarer vedr. konsentrasjonsleirene. På tide å la ungene vite hva som virkelig skjedde - og hvordan det skjedde. Huff. Gruer meg....:-(

Men så viktig! Alle mine barn har vært med de "hvite busser" og besøkt forskjellige leirer, og de kommer ikke hjem upåvirket!

Det må _aldri_ skje igjen!

Sikker på at du gjør en god jobb, for barna dine;)

Gjest har ikke utedo
Skrevet

Sikkert fint for de som orker å følge med på en hel film.

Er det slitsomt å se film?

Gjest saphira
Skrevet

Men så viktig! Alle mine barn har vært med de "hvite busser" og besøkt forskjellige leirer, og de kommer ikke hjem upåvirket!

Takk, Hidi. :0)

Her ble ikke de hvite bussene prioritert (!) - skolen fant ut at rafting sikkert var like viktig... *muggen*

Skrevet

Takk, Hidi. :0)

Her ble ikke de hvite bussene prioritert (!) - skolen fant ut at rafting sikkert var like viktig... *muggen*

Hva med minstemann da som havnet på katolikkenes rekreasjonssted i Østfold...

Skrevet

''

Det må _aldri_ skje igjen!''

Verken med jøder, muslimer, osv osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...