Gjest I regret nothing Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det tror jeg. Man får utvidet sin horisont til de grader. 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Hei, Det avhenger jo av hvordan horisonten din var i utgangspunktet! ;-) Men ja, jeg er enig med deg. Man ser mye rart her. Og lærer en del. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest I agree Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Har lært mye her jeg,som bør oversettes til RL :-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg vet ikke om man blir så mye smartere (eller jeg blir hvertfall ikke det jeg forbinder med smartere), men jeg leser mye interessant, får testet standpunktene mine, oppdager nye argumenter og sider av saker, og lærer nye ting. Så jeg opplever det som berikende i hvertfall 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Man lærer i alle fall hva som provoserer og ikke... så kan man ta det med seg i det daglige ;-) 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Underskriver den. Jeg er blitt MYE klokere! :-) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja, jeg har lært utrolig mye av folka på DOL! Det er også grunnen til at jeg stadig holder til her etter nesten 12 år. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Nja, det stjeler mye tid da hvor man kunne ha lest noe nyttigere. Men hyggelig er det. 0 Siter
Orio Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg har lært mye av dol, både om meg selv og andre, jeg har lært mer om samspillet mellom mennesker, jeg har fått mye ny kunnskap. Mye av det kunne jeg selvfølgelig lest meg til på annen måte, men den sosiale læringen hadde jeg ikke klart alene. For meg har dol også vært en sosial treningsarena, som har gjort det lettere å være sosial i rl. Og selv om jeg kunne lest meg til mye på egenhånd, ville jeg neppe gjort det. Tiden jeg bruker på dol er avkoblings- og avslapningstid, ikke tid for konsentrasjon og fokus. Så, ja, jeg vil si dol har gjort meg smartere. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja, jeg har fått innblikk i mange områder av livet som jeg selv ikke har personlig erfaring med - og det har gjort meg rikere og klokere. Setter veldig stor pris på det mangfoldet som er her, og synes takhøyden er stor for å lufte både små og store saker her. Fint å få innspill fra mange med ulike meninger og erfaringer. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det kommer an på: leser du mine innlegg vil du sannsynligvis bli smartere. Leser du andres er det mer tvilsomt. Noen vil sågar ha motsatt effekt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Man blir vel ikke akkurat smartere, men jeg har da laert en del her som jeg nok ikke ville hatt greie ellers. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg har ei venninne som er psykiatrisk sykepleier og under en samtale nevnte hun at hun var overrasket over at jeg kunne saa mye om temaet. Jeg sa ingeting om at jeg har laert det paa dol:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.