Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvorfor de skyter opp fyrverkeri fra festningen i dag? Jeg er tydeligvis ikke med i hvert fall for jeg aner ikke.

Skrevet

Jeg satt akkurat og lurte på det samme.

Jeg vet at de skal gjøre det pga Jean-Michel Jarre konserten om to uker.

Kan det være noe med Festivalen nede i sentrum?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg satt akkurat og lurte på det samme.

Jeg vet at de skal gjøre det pga Jean-Michel Jarre konserten om to uker.

Kan det være noe med Festivalen nede i sentrum?

Med vennlig hilsen

Øyafestivalen ja, det kan det være.

Skrevet

Aner ike. Jeg hørte det smalt :-)

Du oppfant ikke kruttet, men du var der da det smalt?

*glis*

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du oppfant ikke kruttet, men du var der da det smalt?

*glis*

;-)

Med vennlig hilsen

Sto litt for nærme;-)

Skrevet

Aner ike. Jeg hørte det smalt :-)

Jeg så det rett over Jakobskirken, det virket som det kom fra festningen eller Aker Brygge, men jeg er litt feil i retningen her jeg bor, jeg tror blokka ligger nord/sør, men det gjør den ikke, den ligger mer mot øst og det gjør meg retningsvill.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sikkert fra Operaen. Jeg tror det var en stor utendørskonsert av et eller annet slag der i kveld.

Skrevet

Sikkert fra Operaen. Jeg tror det var en stor utendørskonsert av et eller annet slag der i kveld.

Det var sikkert noe i offentlig regi, det var skikkelig flott så operaen er en mulighet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var sikkert noe i offentlig regi, det var skikkelig flott så operaen er en mulighet.

Jeg så de satt opp en scene i vannet da jeg var der på torsdag, og så vidt jeg hørte skulle det være en svær konsert i dag.

Skrevet

Jeg så de satt opp en scene i vannet da jeg var der på torsdag, og så vidt jeg hørte skulle det være en svær konsert i dag.

Jeg hører bare musikken fra andre siden jeg og den er høy i dag :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hører bare musikken fra andre siden jeg og den er høy i dag :o)

Jeg burde dratt inn og sett The Stooges her om dagen, men det regnet så jævlig. Dessuten var det sikkert utsolgt.

Skrevet

Jeg burde dratt inn og sett The Stooges her om dagen, men det regnet så jævlig. Dessuten var det sikkert utsolgt.

Hvilken dag var det? Det var en dag med veldig bra musikk hvor vi satt på verandaen. Lørdag?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvilken dag var det? Det var en dag med veldig bra musikk hvor vi satt på verandaen. Lørdag?

Jeg tror det var på torsdag. Eller onsdag? En av de to.

Skrevet

Jeg tror det var på torsdag. Eller onsdag? En av de to.

Det var onsdag tenker jeg, det øste ned og musikken var bra og laguna var der

Skrevet

Ja det stemmer at det har vært gratis utendørs konsert der i kveld, fra kl.20, klassisk musikk. Hadde jeg hatt barnevakt ville jeg gjerne dratt dit. Må være fantastisk flott å sitte utendørs på operaen om natten og høre vakker musikk!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja det stemmer at det har vært gratis utendørs konsert der i kveld, fra kl.20, klassisk musikk. Hadde jeg hatt barnevakt ville jeg gjerne dratt dit. Må være fantastisk flott å sitte utendørs på operaen om natten og høre vakker musikk!

Jepp.

Operaen ble jaggu en fin ting likevel.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var onsdag tenker jeg, det øste ned og musikken var bra og laguna var der

Det var nok på onsdag, ja. Det regna skikkelig, og Iggy høres ut som Lagunas type. :)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg lurer på om det var Øya faktisk, de hadde jo kjempeshow i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...