Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Er det noen som vet hvorfor de skyter opp fyrverkeri fra festningen i dag? Jeg er tydeligvis ikke med i hvert fall for jeg aner ikke. 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg satt akkurat og lurte på det samme. Jeg vet at de skal gjøre det pga Jean-Michel Jarre konserten om to uker. Kan det være noe med Festivalen nede i sentrum? Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Jeg satt akkurat og lurte på det samme. Jeg vet at de skal gjøre det pga Jean-Michel Jarre konserten om to uker. Kan det være noe med Festivalen nede i sentrum? Med vennlig hilsen Øyafestivalen ja, det kan det være. 0 Siter
Sør Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Aner ike. Jeg hørte det smalt :-) Du oppfant ikke kruttet, men du var der da det smalt? *glis* ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Du oppfant ikke kruttet, men du var der da det smalt? *glis* ;-) Med vennlig hilsen Sto litt for nærme;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Aner ike. Jeg hørte det smalt :-) Jeg så det rett over Jakobskirken, det virket som det kom fra festningen eller Aker Brygge, men jeg er litt feil i retningen her jeg bor, jeg tror blokka ligger nord/sør, men det gjør den ikke, den ligger mer mot øst og det gjør meg retningsvill. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Sikkert fra Operaen. Jeg tror det var en stor utendørskonsert av et eller annet slag der i kveld. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Sikkert fra Operaen. Jeg tror det var en stor utendørskonsert av et eller annet slag der i kveld. Det var sikkert noe i offentlig regi, det var skikkelig flott så operaen er en mulighet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det var sikkert noe i offentlig regi, det var skikkelig flott så operaen er en mulighet. Jeg så de satt opp en scene i vannet da jeg var der på torsdag, og så vidt jeg hørte skulle det være en svær konsert i dag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Jeg så de satt opp en scene i vannet da jeg var der på torsdag, og så vidt jeg hørte skulle det være en svær konsert i dag. Jeg hører bare musikken fra andre siden jeg og den er høy i dag ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg hører bare musikken fra andre siden jeg og den er høy i dag ) Jeg burde dratt inn og sett The Stooges her om dagen, men det regnet så jævlig. Dessuten var det sikkert utsolgt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Jeg burde dratt inn og sett The Stooges her om dagen, men det regnet så jævlig. Dessuten var det sikkert utsolgt. Hvilken dag var det? Det var en dag med veldig bra musikk hvor vi satt på verandaen. Lørdag? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Hvilken dag var det? Det var en dag med veldig bra musikk hvor vi satt på verandaen. Lørdag? Jeg tror det var på torsdag. Eller onsdag? En av de to. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Forfatter Skrevet 14. august 2010 Jeg tror det var på torsdag. Eller onsdag? En av de to. Det var onsdag tenker jeg, det øste ned og musikken var bra og laguna var der 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Sikkert fra Operaen. Jeg tror det var en stor utendørskonsert av et eller annet slag der i kveld. Ja det stemmer at det har vært gratis utendørs konsert der i kveld, fra kl.20, klassisk musikk. Hadde jeg hatt barnevakt ville jeg gjerne dratt dit. Må være fantastisk flott å sitte utendørs på operaen om natten og høre vakker musikk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Ja det stemmer at det har vært gratis utendørs konsert der i kveld, fra kl.20, klassisk musikk. Hadde jeg hatt barnevakt ville jeg gjerne dratt dit. Må være fantastisk flott å sitte utendørs på operaen om natten og høre vakker musikk! Jepp. Operaen ble jaggu en fin ting likevel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Det var onsdag tenker jeg, det øste ned og musikken var bra og laguna var der Det var nok på onsdag, ja. Det regna skikkelig, og Iggy høres ut som Lagunas type. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Jeg lurer på om det var Øya faktisk, de hadde jo kjempeshow i går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.