Gå til innhold

American sizes.. (s,m,l..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg får det samme når jeg kjøper tøy av et merke som og selges i Norge i de samme str. når det som på norske sider angis i s,m,l.xl osv. De amerikanske sidene opererer med amme type str, men bemerker "american sizes." Vil det si at de er ulike? Jeg vet jo at slikt som str 12 vil tilsvare 42 i damestr osv. I alle fall stemmer det med å legge til 30 med det jeg bruker når jeg prøver. Lurer på om jeg drukner i en Large w's bestilt fra amerikansk side, når L damestr av samme merke kjøpt fra en norsk side (en del dyrere) passer helt flott.

Noen som har snøring?

Skrevet

Jeg synes amerikanske størrelser var større enn norske. Ikke mye men litt.

Gjest segunda
Skrevet

Large Wide er større enn Large Regular. Det finnes flere varianter i american sizes. Hvis det er large wide er det større enn norsk large.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...