Gjest Nerda Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg lurer på om jeg får det samme når jeg kjøper tøy av et merke som og selges i Norge i de samme str. når det som på norske sider angis i s,m,l.xl osv. De amerikanske sidene opererer med amme type str, men bemerker "american sizes." Vil det si at de er ulike? Jeg vet jo at slikt som str 12 vil tilsvare 42 i damestr osv. I alle fall stemmer det med å legge til 30 med det jeg bruker når jeg prøver. Lurer på om jeg drukner i en Large w's bestilt fra amerikansk side, når L damestr av samme merke kjøpt fra en norsk side (en del dyrere) passer helt flott. Noen som har snøring? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Jeg synes amerikanske størrelser var større enn norske. Ikke mye men litt. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Large Wide er større enn Large Regular. Det finnes flere varianter i american sizes. Hvis det er large wide er det større enn norsk large. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.