Gå til innhold

Russisk kaviar forbudt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vet jeg, men siden det forbudet du viser til er mer enn 4 1/2 år gammelt (jan 06) så kan jo mye ha endret seg siden den gang.

Gjest trådstarter
Skrevet

Ikke vet jeg, men siden det forbudet du viser til er mer enn 4 1/2 år gammelt (jan 06) så kan jo mye ha endret seg siden den gang.

Ja, men prøver å finne nyere regler, men finner ikke. Er støren fortsatt utrydningstruet? Er derfor forbudet kom.

Gjest trådstarter
Skrevet

Kunne tenkt meg å smakt russisk kaviar, men tør ikke bestille om det skulle vært forbudt.

Men nå fant jeg noen regler for hva en kan ta med seg om en er på reise i russland:

•Kaviar fra stør (russisk kaviar), inntil 125 gram per person

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...