Gå til innhold

Spansk fotball

Anbefalte innlegg

Gjest una donna
Skrevet

Hei

Er det noen som har oversikt over spansk fotball her? Spilles det kamper i september? Og hvor finner jeg en oversikt over terminlisten? Særlig barcelonas kamper er av interesse.

På forhånd takk. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror La Liga starter i slutten av august. Hvis du vil se kampene på tv er det Canal+ som har rettighetene. Siden C+ har mista PL, vil jeg tro de kommer til å satse knallhardt på spansk fotball førstkommende sesong.

Gjest una donna
Skrevet

Tror La Liga starter i slutten av august. Hvis du vil se kampene på tv er det Canal+ som har rettighetene. Siden C+ har mista PL, vil jeg tro de kommer til å satse knallhardt på spansk fotball førstkommende sesong.

Jeg vil reise dit og se live! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vil reise dit og se live! :-)

Ah. Vel, da får du bare finne terminlistene på nettet og bestille tur. Det blir nok en fantastisk opplevelse, men velg rett kamp - det er jo litt forskjell på lagene i Spania, dog er det kanskje vrient å finne billetter til f.eks. Barcelona - Real Madrid. ;)

(Ikke at jeg tror du kan bomme så jævlig på tribunen i Barcelona uansett hvem de spiller mot - men Barcelona - Real Madrid må jo være det ultimate for enhver fotballfan).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...