Gå til innhold

Hvilken farge på bh under hvit skjorte?

Gjest har lurt litt på dette enkle spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke vil at den skal skimtes gjennom blusen må man selvsagt gå for hudfarget.

Overrasket over at så mange svarer hvit. De hvite synes vel nesten best av alle? Men det er kanskje poenget:)

Jeg svarte hvit, men svaret burde egentlig vært supplert med at jeg ikke bruker så gjennomsiktige bluser - ikke uten en singlet el lign under. Så da er hvit bh uproblematisk:-)

candyqueen_83
Skrevet

Åjo, den bhenjeg bruker, fins KUN i to farger. jeg kjøper ikke bh på nett, jeg kjøper på change på solsiden kjøpesenter, for jeg er DØDSFORNØYD og kommer ikke til å bytte.

at de bare fins i to farger er en så fantastisk liten bagatell at det bryr jeg meg ikke det huleste om. Har lett å årevis etter en slik bh modell i min str, og er overlykkelig over at change har den.

gidder ikke kjøpe bh'er på nett, det har jeg utrolig dårlig erfaring med, de har bare sånne som trykker inn puppen så det ser ut som jeg er nærmest flatbrystet, mens resten av kroppen er like svær, så det har jeg strengt tatt ikke behov for.

push up bh er det eneste som duger for meg.

Jeg prøver i butikken, og kjøper på nett jeg. Men hvis du klarer deg med kun den ene så er det jo greit. Det var bare et tips! Mye billigere er det som regel også.

candyqueen_83
Skrevet

Åjo, den bhenjeg bruker, fins KUN i to farger. jeg kjøper ikke bh på nett, jeg kjøper på change på solsiden kjøpesenter, for jeg er DØDSFORNØYD og kommer ikke til å bytte.

at de bare fins i to farger er en så fantastisk liten bagatell at det bryr jeg meg ikke det huleste om. Har lett å årevis etter en slik bh modell i min str, og er overlykkelig over at change har den.

gidder ikke kjøpe bh'er på nett, det har jeg utrolig dårlig erfaring med, de har bare sånne som trykker inn puppen så det ser ut som jeg er nærmest flatbrystet, mens resten av kroppen er like svær, så det har jeg strengt tatt ikke behov for.

push up bh er det eneste som duger for meg.

De har jo bher i alle varianter der. De klemmer ikke inn puppene.

candyqueen_83
Skrevet

og i linken din har de ikke push up bh'er storre enn g cup.

kan godt hende jeg kan bruke e der for den saks skyld, change har ganske små størrelser.

men jeg bryr meg jo ikke:P

har funnet verdens mest perfekte bh til mine pupper og holder meg til den.

De har plunge bh opp til str H

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...