waxo Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Funker det? Og hvor lenge og ofte rocker dere? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Jeg hører stort sett alltid på musikk, men med mindre jeg er på konsert pleier jeg ikke å rocke rundt i stua. Ei heller når jeg går på gata. Har en fyr i nabolaget driver med det der. Han stopper opp og kjører luftgitarsoloer og hyler ut teksten med jevne mellomrom, tilsynelatende uten å ense omverdenen. Gamle damer blir jo livredde. Sånt blir for vilt for meg. Merkelig spørsmål. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Jeg hører stort sett alltid på musikk, men med mindre jeg er på konsert pleier jeg ikke å rocke rundt i stua. Ei heller når jeg går på gata. Har en fyr i nabolaget driver med det der. Han stopper opp og kjører luftgitarsoloer og hyler ut teksten med jevne mellomrom, tilsynelatende uten å ense omverdenen. Gamle damer blir jo livredde. Sånt blir for vilt for meg. Merkelig spørsmål. 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Jeg hører stort sett alltid på musikk, men med mindre jeg er på konsert pleier jeg ikke å rocke rundt i stua. Ei heller når jeg går på gata. Har en fyr i nabolaget driver med det der. Han stopper opp og kjører luftgitarsoloer og hyler ut teksten med jevne mellomrom, tilsynelatende uten å ense omverdenen. Gamle damer blir jo livredde. Sånt blir for vilt for meg. Merkelig spørsmål. hva hadde det med rockering å gjøre? 0 Siter
Gjest gravid oxo Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Jeg har en sånn tung en...... auuuuuuuu tortur! HOldt bare ut noen få sekunder, men de sier det blir bedre når en blir vant til det huhu. Nå kan jeg ikke bruke den pga jeg er gravid, men når jeg er ferdig med graviditeten tenker jeg at jeg skal prøve den igjen... lide for skjønnheten er det noe som heter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 hva hadde det med rockering å gjøre? Ah. Rockering. Jeg leste rockeentusiaster. Jeg ante ikke engang at det fantes rockeringentusiaster. Noe så sært. 0 Siter
waxo Skrevet 15. august 2010 Forfatter Skrevet 15. august 2010 Jeg har en sånn tung en...... auuuuuuuu tortur! HOldt bare ut noen få sekunder, men de sier det blir bedre når en blir vant til det huhu. Nå kan jeg ikke bruke den pga jeg er gravid, men når jeg er ferdig med graviditeten tenker jeg at jeg skal prøve den igjen... lide for skjønnheten er det noe som heter. Jeg har brukt min noen ganger nå, og har ingen problemer med 30 minutter nå. Får ikke vondt lenger, og blåmerkene har forsvunnet ;-) 0 Siter
waxo Skrevet 15. august 2010 Forfatter Skrevet 15. august 2010 Ah. Rockering. Jeg leste rockeentusiaster. Jeg ante ikke engang at det fantes rockeringentusiaster. Noe så sært. hahaha :-))))) Men morsomt svar du kom med over her da ;-) 0 Siter
Gjest Nils Håvard Dahl, xxx Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Har dette som mål :-) http://www.youtube.com/watch?v=idCQQKr8Bso&feature=related 0 Siter
waxo Skrevet 15. august 2010 Forfatter Skrevet 15. august 2010 Har dette som mål :-) http://www.youtube.com/watch?v=idCQQKr8Bso&feature=related hehe, føler jeg må øve LITT!!!! 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Ah. Rockering. Jeg leste rockeentusiaster. Jeg ante ikke engang at det fantes rockeringentusiaster. Noe så sært. hehe 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Ah. Rockering. Jeg leste rockeentusiaster. Jeg ante ikke engang at det fantes rockeringentusiaster. Noe så sært. ''Jeg leste rockeentusiaster.'' Jeg også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Jeg var superflink i vår - rocket 500 omganger 3 ganger i uka. Men nå er det sikkert tre måneder siden :-( Får starte opp igjen nå! 0 Siter
Gjest Luna28 Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Har dette som mål :-) http://www.youtube.com/watch?v=idCQQKr8Bso&feature=related Så du tenker å videreutdanne deg til rockelege? Har jo en av den typen fra før Dere kan jo slå dere sammen og skape et rockeinstitutt 0 Siter
ecbole Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Har dette som mål :-) http://www.youtube.com/watch?v=idCQQKr8Bso&feature=related Forbløffende! Helt utrolig imponerende! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.