Gå til innhold

Dere rockeringentusiaster....

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hører stort sett alltid på musikk, men med mindre jeg er på konsert pleier jeg ikke å rocke rundt i stua. Ei heller når jeg går på gata. Har en fyr i nabolaget driver med det der. Han stopper opp og kjører luftgitarsoloer og hyler ut teksten med jevne mellomrom, tilsynelatende uten å ense omverdenen. Gamle damer blir jo livredde. Sånt blir for vilt for meg.

Merkelig spørsmål.

Skrevet

Jeg hører stort sett alltid på musikk, men med mindre jeg er på konsert pleier jeg ikke å rocke rundt i stua. Ei heller når jeg går på gata. Har en fyr i nabolaget driver med det der. Han stopper opp og kjører luftgitarsoloer og hyler ut teksten med jevne mellomrom, tilsynelatende uten å ense omverdenen. Gamle damer blir jo livredde. Sånt blir for vilt for meg.

Merkelig spørsmål.

:D

Skrevet

Merkelig spørsmål.

hva hadde det med rockering å gjøre? :P

Gjest gravid oxo
Skrevet

Jeg har en sånn tung en...... auuuuuuuu tortur! HOldt bare ut noen få sekunder, men de sier det blir bedre når en blir vant til det huhu.

Nå kan jeg ikke bruke den pga jeg er gravid,

men når jeg er ferdig med graviditeten tenker jeg at jeg skal prøve den igjen... lide for skjønnheten er det noe som heter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hva hadde det med rockering å gjøre? :P

Ah. Rockering. Jeg leste rockeentusiaster.

Jeg ante ikke engang at det fantes rockeringentusiaster. Noe så sært.

Skrevet

Jeg har en sånn tung en...... auuuuuuuu tortur! HOldt bare ut noen få sekunder, men de sier det blir bedre når en blir vant til det huhu.

Nå kan jeg ikke bruke den pga jeg er gravid,

men når jeg er ferdig med graviditeten tenker jeg at jeg skal prøve den igjen... lide for skjønnheten er det noe som heter.

Jeg har brukt min noen ganger nå, og har ingen problemer med 30 minutter nå. Får ikke vondt lenger, og blåmerkene har forsvunnet ;-)

Skrevet

hahaha :-)))))

Men morsomt svar du kom med over her da ;-)

Skrevet

hehe :)

Skrevet

''Jeg leste rockeentusiaster.''

Jeg også.

Skrevet

Jeg var superflink i vår - rocket 500 omganger 3 ganger i uka. Men nå er det sikkert tre måneder siden :-(

Får starte opp igjen nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...