Gjest sliter m alkohol Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Tror faktisk jeg begynner å få ett alvorlig alkoholproblem her jeg, og det gjør meg bekymret. Allerede drukket 3 enheter nå, idag +++ de andre dagene(mye mer) untatt lørdag da jeg var dritfyllesyk , føler meg avhenging. Vil ikke men føler meg elendig uten. Bruker ikke mitt nick idag gitt . 0 Siter
100%ull Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Du har innsett at du har et problem...og bare det er noe stort... Nå er det på tide å virkelig ta tak i problemet ditt for... nå er du motivert til å slutte... Søk hjelp...og lykke til... Dette klarer du =) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 16. august 2010 Skrevet 16. august 2010 Hvis du begynner å bli bekymret selv så er det et problem. Det er et varselstegn at du har allerede drukket så mye i dag hvis det ikke er helt spesielt. Kan du ta en prat med fastlegen din om dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.