Gå til innhold

Slette konto


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du plager ingen, Solfryd. Du har like mye rett som andre til å ha meninger og uttale deg. Det er bare det at noen debatterer her inne for å få motstanderen til å føle seg dum og kunnskapsløs.Jeg møter noen slike irl som ikke kan fremføre meningen sin uten å drite ut den andre og tillegge meninger man ikke har. Forsøk på å forklare hva man egentlig mener er fånyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du plager ingen, Solfryd. Du har like mye rett som andre til å ha meninger og uttale deg. Det er bare det at noen debatterer her inne for å få motstanderen til å føle seg dum og kunnskapsløs.Jeg møter noen slike irl som ikke kan fremføre meningen sin uten å drite ut den andre og tillegge meninger man ikke har. Forsøk på å forklare hva man egentlig mener er fånyttes.

Helt enig! Ikke la dette knekke deg, solfryd. Bare prøv og holde deg unna denne typen diskusjoner. Det er allikevel bare bortkastet energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deaf forever

Du plager ingen, Solfryd. Du har like mye rett som andre til å ha meninger og uttale deg. Det er bare det at noen debatterer her inne for å få motstanderen til å føle seg dum og kunnskapsløs.Jeg møter noen slike irl som ikke kan fremføre meningen sin uten å drite ut den andre og tillegge meninger man ikke har. Forsøk på å forklare hva man egentlig mener er fånyttes.

''om ikke kan fremføre meningen sin uten å drite ut den andre og tillegge meninger man ikke har.''

Ja, det er trist at enkelte brukere oppfører seg slik at folk ikke ønsker å være her lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solfryd,

Som jeg skrev i den andre tråden er det absolutt ikke noe ønske fra min side at du skal forlate DOL. Det er plass til alle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Hei Solfryd,

Som jeg skrev i den andre tråden er det absolutt ikke noe ønske fra min side at du skal forlate DOL. Det er plass til alle her.

Takk, Sør! :-) Ble faktisk glad for at du sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fått kjeft til og med

Du plager ingen her. Verre med meg (tidligere iallefall),følte alle ville ha meg vekk herfra. Til og med nhd og webmaster,var veldig syk på den tiden og sikkert en plage! Tror alle kan se at det er meg,den jeg var og at derfor får jeg nesten ingen svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Du plager ingen her. Verre med meg (tidligere iallefall),følte alle ville ha meg vekk herfra. Til og med nhd og webmaster,var veldig syk på den tiden og sikkert en plage! Tror alle kan se at det er meg,den jeg var og at derfor får jeg nesten ingen svar.

Ok, på en måte godt å høre. Da vet jeg at det går an å skjerpe seg. Det kan bare ta litt tid. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fått kjeft til og med

Takk, Sør! :-) Ble faktisk glad for at du sa det.

Jeg liker sør men ikke alt han står for,holder meg derfor langt unna diskusjonene. Kommer til kort der ja,hehe men det plager meg ikke. Ikke ta det personlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Du plager ingen, Solfryd. Du har like mye rett som andre til å ha meninger og uttale deg. Det er bare det at noen debatterer her inne for å få motstanderen til å føle seg dum og kunnskapsløs.Jeg møter noen slike irl som ikke kan fremføre meningen sin uten å drite ut den andre og tillegge meninger man ikke har. Forsøk på å forklare hva man egentlig mener er fånyttes.

Takk, Maxima og dere andre, for støtten. :-) Jeg forsøker igjen, så får jeg håpe at Webmaster sier ifra og hiver meg ut når han mener nok er nok. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Helt enig! Ikke la dette knekke deg, solfryd. Bare prøv og holde deg unna denne typen diskusjoner. Det er allikevel bare bortkastet energi.

Takk, Colette! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fått kjeft til og med

Ok, på en måte godt å høre. Da vet jeg at det går an å skjerpe seg. Det kan bare ta litt tid. ;-)

Det stemmer det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Jeg liker sør men ikke alt han står for,holder meg derfor langt unna diskusjonene. Kommer til kort der ja,hehe men det plager meg ikke. Ikke ta det personlig :)

Nei, jeg må ikke ta det personlig. Skal prøve å holde meg unna diskusjoner om "betente temaer" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fått kjeft til og med

Nei, jeg må ikke ta det personlig. Skal prøve å holde meg unna diskusjoner om "betente temaer" ;-)

Fint,da er vi to! Ha en god kveld solfryd,og slapp av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Nei, jeg må ikke ta det personlig. Skal prøve å holde meg unna diskusjoner om "betente temaer" ;-)

Ja, det er en måte å gjøre det på.

Jeg går litt inn og ut av "betente diskusjoner". Liker å delta, men jeg gidder sjelden holde på i evigheter. Pleier å ende med å konstatere at folk er uenige, og ikke har ønske om å bli enige. Og jeg godtar det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...