Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel - en uke er gått med nytt fokus på både mat og trening. Jeg har kuttet ut det meste av godterier, kuttet ned på vin, prøvd å spise litt mindre, og hatt tre "treniingsturer". En gåtur på 40 minutter + at jeg syklet til og fra jobben (11 km hver vei) i går + mye svømming lørdag og søndag.

Syklingen er jeg veldig stolt av. Jeg syklet til og fra jobb før jeg fikk barn, men har ikke klart det når jeg skulle hente/levere i barnehage. Nå er jeg i gang igjen :-)

Vekta viste 72,2 kilo forrige uke, nå viste den 72,6 kilo. Jeg har altså gått opp litt. Men jeg har hatt litt trøblete mage hele uka, og stoler ikke helt på verken startvekt eller vekta akkurat i dag...

Men fokuset på et nytt og bedre liv har jeg i alle fall! Dere andre da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351912-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Har syklet 30 minutter pr dag, samt trent aerobics og gått et par en-times turer.

Jeg har kuttet ut kaker/snop igjen, og spiser "som vanlig" igjen(slik jeg gjør hverdagen hele året).

Jeg kjenner meg bedre nå- etter et par uker med denne "behandlingen".

Jeg har ikke veid meg- hverken før eller etter endring, men klærne passer litt bedre nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/351912-uten-en-tr%C3%A5d/#findComment-3011535
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...