Gå til innhold

Stemples ikke posten lengre?

Anbefalte innlegg

Gjest post i butikk
Skrevet

Stemmer det ikke at post ikke blir stemplet lengre? Kan ikke huske sist gang jeg så en konvolutt med frimerke og stempel på?

Slik at det nå er vanskeligere å se om et brev er sendt akkurat innen fristen?

Gjest post i butikk
Skrevet

Frimerker stemples jo.

Jeg trodde ikke det. Mente jeg var borte i en diskusjon om hvorvidt frimerker kan brukes på nytt fordi de ikke er stemplet.

Gjest post i butikk
Skrevet

Frimerker stemples jo.

Jeg ser også ikke for meg at butikkpersonalet står og stempler posten etter kl 2300 om kvelden når de stenger.

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg trodde ikke det. Mente jeg var borte i en diskusjon om hvorvidt frimerker kan brukes på nytt fordi de ikke er stemplet.

Jobben sender ut ganske mye post, og brevene vi får i retur der er hvertfall stemplet. Om ansatte i enkelte post-i-butikk-sjapper ikke orker stemple vet jeg i grunn ingenting om :-)

Skrevet

Post i butikk stempler kun hvis du ber om det, f.eks. hvis det er noe som skal være sendt innen en viss dato.

Skrevet

Jeg legger også merke til at en god del brev/kort ikke er stemplet. En eldre dame jeg kjenner sier at hun bruker disse frimerkene omigjen når hun sender brev.

Skrevet

Jeg ser også ikke for meg at butikkpersonalet står og stempler posten etter kl 2300 om kvelden når de stenger.

Man har da stemplingsmaskiner. I alle fall hadde de det på postkontoret der min far jobbet. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...