Gjest monkeyland Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 hei! jeg lurte på hvor mange kalorier en jente på 17 år bør få i seg daglig? jeg veier 58 kilo og er 172 cm høy. Driver aktivt med trening og har gått ned mange kilo. Før veide jeg 92 kilo. Nå må jeg klare å holde vekten jeg har og vil derfor vite hvor mye jeg skal spise uten å gå mer ned eller opp i vekt. Dette spiser jeg nå: frokost - 2 dl havregryn med 1,5 dl skummet melk og banan. mellom måltid - eple lunsj - yoghurt med musli mellom dette - en kopp med te middag - variert, prøver å holde en grense på 500 kcal. kvelds - kaffe med 0,5 dl skummet melk og ett tranebærfiber knekkebrød. Føler jeg har god energi, men sliter litt med håravfall.. kan dette ha noe med saken å gjøre? er redd jeg får for lite mat i meg, men er redd for å legge på meg igjen siden jeg har vært så stor. Hva bør jeg spise? jeg spiser ikke rødt kjøtt, av den enkle grunn at jeg ikke klarer å spise slike dyr. er dette for lite? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352266-kalorier-daglig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.