Gå til innhold

hvorfor går jeg ikke ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Jeg har helt dilla på egg til frokost! 3 hardkokte egg med smør, pepper og kaviar holder meg gående lenge og slenger jeg på en kotelett eller en karbonade holder jeg halve dagen! :o)

Yoghurt med musli holder meg mett en halvtime...

'' 3 hardkokte egg med smør, pepper og kaviar holder meg gående lenge og slenger jeg på en kotelett eller en karbonade holder jeg halve dagen!''

Gosh, glad jeg ikke er invitert til frokost hos deg! Liker ikke egg og klarer ikke kjøtt på morgenen.

Men noen gode kostholdstips trenger jeg!

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• mariaflyfly

6

• Else

5

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Forresten hadde jeg aldri i verden stått opp (ennå) en halvtime tidligere om morran for å steike koteletter. ;)

Nei, erru gær'n! Sitter akkurat og spekulurer på om jeg kan klare å få oss ut av døra om jeg står opp 20 minutter senere enn vanlig i morgen...

Annonse

Ikke noe som frister meg heller, men det er i utgangspunktet ikke verre enn bacon, noe jeg gladelig forsyner meg med til frokost de gangene jeg er på hotell :-)

Hmm.. Jeg spiser bacon til frokost et par ganger i året, men da er klokka sikkert nærmere 10, og jeg har god tid. (les: Sannsynligvis ferie). Det er noe ganske annet enn å stappe i seg en kald kotelett klokka 7 om morran. Faktisk kan det ikke en gang sammenlignes. ;)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har helt dilla på egg til frokost! 3 hardkokte egg med smør, pepper og kaviar holder meg gående lenge og slenger jeg på en kotelett eller en karbonade holder jeg halve dagen! :o)

Med den frokosten der hadde jeg sovnet foer lunsj :)

Min frokost bestaar av en kopp kaffe, saa spiser jeg lunsj et sted mellom 11 og 12.

Gjest har ikke utedo

Kotelett til frokost? Ja, hvorfor ikke. Er sikker godt med en kopp varm smult til.

''3 hardkokte egg med smør, pepper og kaviar holder meg gående lenge og slenger jeg på en kotelett eller en karbonade holder jeg halve dagen! :o)''

Mener du at du kan gå en halv dag uten mat? Å gå så lenge uten mat er vel ikke et veldig godt slanketips? Små tette måltider fungerer best både for å holde et jevnt blodsukker og for å ha en jevn god forbrenning?

''3 hardkokte egg med smør, pepper og kaviar holder meg gående lenge og slenger jeg på en kotelett eller en karbonade holder jeg halve dagen! :o)''

Mener du at du kan gå en halv dag uten mat? Å gå så lenge uten mat er vel ikke et veldig godt slanketips? Små tette måltider fungerer best både for å holde et jevnt blodsukker og for å ha en jevn god forbrenning?

Kanskje hun mente en halv arbeidsdag? (Jeg tenkte det da jeg leste det hun skrev, men det kan selvsagt være feil *S*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...