Gå til innhold

nå går det tregt

Anbefalte innlegg

Gjest ned i vekt med fornuft

Etter 1 mnd med å spise sunt og gå turer så står nå vekta stille i den 4 uka. Jeg skjønner at jeg må trå hardere til med mere trening, men jeg gidder ikke å telle kalorier. Heldigvis har man på jobben en svær skål med frukt , gulerøtter og nøtter man kan knaske på når man er små sulten. Jeg har til nå ikke blitt frista til å spise noen av småkakene som står framme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352718-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-tregt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du er kvinne, så bør du tenkte på at vi har sykluser. Disse påvirker vekta. Så du kan da gå ned i fett-vekt selv om din virkelige vekt står stille. Det opplevde jeg forrige uke. Bom stille vekt i ca. 10 dager som plutselig datt 1/2 kilo.

Jeg tar dette veldig med ro. Ikke godterier på hverdager (unntatt bursdagskaker her på jobb) + minst 1/2 time aktivitet de dagene jeg ikke trener.

Ser ut til å miste ca. 200 gram pr. uke, og det er helt OK for meg.

Du har ikke annet valg enn å finne ut hvor mange kalorier du får i deg daglig. Hvis du spiser mye mindre enn tidligere og trimmer, og likevel ikke går noe ned i vekt på 4 uker, så er det fordi du spiser for lite og går på sparebluss. Ytterligere trening vil derfor gjøre at kroppen holder enda mer igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...