Sør Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Joda, skal prøve å holde meg til sak. Hvis du også prøver det. At du drar inn frp og frp tilhengere, i nesten alt du skriver om, det er vel ikke akkurat å holde seg til saken. (Nå har du ikke gjort det i denne tråden, men i andre.) og når du rakker ned på frp og dens tilhengere, så gjør du narr av bl.a. meg, og mine meninger. det blir også personlig. At du skriver at du har lang erfaring, du har bodd så og så mange år i det og det landet. du kjenner bibelen bedre enn de mest kristne. osv, da minner du meg om en mann som fortalte meg at han hadde først jobbet antall år i det yrket. så hadde han jobbet så og så mange år i det yrket. osv. Når jeg etterpå satt og la ihop de årene, så burde mannen vært sånn ca 120 år for å ha rukket alt det. så det er enkelte som legger på litt når de snakker.... ''Joda, skal prøve å holde meg til sak. Hvis du også prøver det. At du drar inn frp og frp tilhengere, i nesten alt du skriver om, det er vel ikke akkurat å holde seg til saken. (Nå har du ikke gjort det i denne tråden, men i andre.) og når du rakker ned på frp og dens tilhengere, så gjør du narr av bl.a. meg, og mine meninger. det blir også personlig.'' Det er to HELT forskjellige ting, så lenge kritikken av Frp er basert på det Frp sier og gjør. Det er selvsagt også lov å kritisere AP, SV, Høyre og andre partier. Dette er IKKE det samme som å kritisere f. eks. homofile, svarte, muslimer, osv. for det er ting som ikke har noen aktiv handling. Hvis du derimot melder deg inn i "SV" (eller et annet parti) så er du i en gruppe. ''At du skriver at du har lang erfaring, du har bodd så og så mange år i det og det landet. du kjenner bibelen bedre enn de mest kristne. osv, da minner du meg om en mann som fortalte meg at han hadde først jobbet antall år i det yrket. så hadde han jobbet så og så mange år i det yrket. osv. Når jeg etterpå satt og la ihop de årene, så burde mannen vært sånn ca 120 år for å ha rukket alt det. så det er enkelte som legger på litt når de snakker....'' Jeg svarte på et spørsmål fra meg__123 om hvorfor jeg vet noe om karbohydrater osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352743-lavkarbo-og-stygg-kroppslukt/page/3/#findComment-3021595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.