Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jamen, vekten er borte!

Ok. Jeg har aldri hatt vekt selv, men veier meg når jeg er hos andre som har vekt. Kjæresten har, og jeg veier meg hos han ca. 1 gang hver 14. dag. Mest fordi jeg er nysgjerrig, jeg merker veldig fort hvis jeg bare har gått opp bittelitt, føler det er ukomfortabelt med en gang.

Annonse

Ok. Jeg har aldri hatt vekt selv, men veier meg når jeg er hos andre som har vekt. Kjæresten har, og jeg veier meg hos han ca. 1 gang hver 14. dag. Mest fordi jeg er nysgjerrig, jeg merker veldig fort hvis jeg bare har gått opp bittelitt, føler det er ukomfortabelt med en gang.

Ja, samme her. Så nå vet jeg ikke om jeg skal føle meg ukomfortabel eller ikke. Når jeg ikke får veid meg.

Jeg er i fortrengningsmodus, sist jeg veide meg så jeg det de fleste buksene mine har prøvd å fortelle meg en stund: Jeg veier noen kilo mer enn jeg liker. Derfor har jeg ikke veid meg på leeeenge. Jeg har derimot begynt å trene og spise sunnere, og når buksene passer igjen skal jeg veie meg. Ettersom jeg ikke har veid meg i mellomtiden kan jeg late som det aldri har skjedd. Eller noe.

:o)

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg vet hva jeg veier, veier meg relativt ofte pga at de alltid spør på sykehuset mtp på medisiner og endel undersøkelser som er avhengig av vekt. (og jeg tilbringer alt for mye tid på sykehusene *furter litt*)

Siden jeg svinger en kilo ganske ofte, så veier jeg meg for å kunne svare rett.

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, men det er sikker fordi jeg kan gå opp noen kilo uten at det gjør noe.

Du kan jo kjøpe deg ny vekt? Jeg ønsker meg ny, for den jeg har er så stygg og kjedelig. *forfengelig*

Jeg er i fortrengningsmodus, sist jeg veide meg så jeg det de fleste buksene mine har prøvd å fortelle meg en stund: Jeg veier noen kilo mer enn jeg liker. Derfor har jeg ikke veid meg på leeeenge. Jeg har derimot begynt å trene og spise sunnere, og når buksene passer igjen skal jeg veie meg. Ettersom jeg ikke har veid meg i mellomtiden kan jeg late som det aldri har skjedd. Eller noe.

''Jeg er i fortrengningsmodus, sist jeg veide meg så jeg det de fleste buksene mine har prøvd å fortelle meg en stund: Jeg veier noen kilo mer enn jeg liker. Derfor har jeg ikke veid meg på leeeenge. Jeg har derimot begynt å trene og spise sunnere, og når buksene passer igjen skal jeg veie meg. Ettersom jeg ikke har veid meg i mellomtiden kan jeg late som det aldri har skjedd. Eller noe.''

He - he - likte denne måten å tenke på. Vekta vår er ikke til å stole på for tiden, men buksene mine sier helt tydelig fra at magen er blitt altfor stor. Så jeg kan jo også prøve å gjøre noe med det inntil buksene passer igen - og SÅ fikse vekta igjen :-)

''Jeg er i fortrengningsmodus, sist jeg veide meg så jeg det de fleste buksene mine har prøvd å fortelle meg en stund: Jeg veier noen kilo mer enn jeg liker. Derfor har jeg ikke veid meg på leeeenge. Jeg har derimot begynt å trene og spise sunnere, og når buksene passer igjen skal jeg veie meg. Ettersom jeg ikke har veid meg i mellomtiden kan jeg late som det aldri har skjedd. Eller noe.''

He - he - likte denne måten å tenke på. Vekta vår er ikke til å stole på for tiden, men buksene mine sier helt tydelig fra at magen er blitt altfor stor. Så jeg kan jo også prøve å gjøre noe med det inntil buksene passer igen - og SÅ fikse vekta igjen :-)

Legge ut buksene? ;-)

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Legge ut buksene? ;-)

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Nei, ikke snakk om at jeg skal legge ut verken bukser eller skjørt en eneste cm!

Her er det snakk om plagg jeg har hatt i årevis, og de som før har vært for store, er det så vidt jeg får på meg - de som før passet fint, er for trange.

Ikke skal jeg kjøpe meg noe nytt i høst i stor størrelse heller :-(

Ikke moro å kjenne seg 4 mnd gravid når en absolutt ikke er det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...