Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, jeg har aldri hatt ei vekt i hus. Delvis tilfeldigheter, delvis at jeg har hatt halvstore barn i snart 20 år (tenker spiseforstyrrelser, vektfokus osv).

Merker jo på klær og speil om vekta har gått opp, og barna veies på helsestasjonen.

Blir oppgitt over venninner som snakker om 200 gram fra eller til, det kan jo variere fra dag til dag.

Skjønner det om det er snakk om vektreduksjon, ellers fatter jeg ikke hensikten med å veie seg hver dag.

Veide meg i dag, samma som sist viste vekta.

Jaha. Jeg har enda ikke fått veid meg.

Er det ikke en eller annen annen måte man kan finne ut hvor mye man veier? Hvis jeg fyller et badekar med vann og legger meg oppi, også måles hvor mange liter vann som blir borte. Hm,,,,,, men nå har jeg ikke badekar heller.

Hmm, jeg har aldri hatt ei vekt i hus. Delvis tilfeldigheter, delvis at jeg har hatt halvstore barn i snart 20 år (tenker spiseforstyrrelser, vektfokus osv).

Merker jo på klær og speil om vekta har gått opp, og barna veies på helsestasjonen.

Blir oppgitt over venninner som snakker om 200 gram fra eller til, det kan jo variere fra dag til dag.

Skjønner det om det er snakk om vektreduksjon, ellers fatter jeg ikke hensikten med å veie seg hver dag.

Hensikten er å ha et fast holdepunkt i tilværelsen.

Jeg vet heller ikke hvor mye jeg veier, men vet hvor høy jeg er og hvilken størrelse jeg bruker, og så lenge klærne passer har jeg ikke stor interesse av å veie meg heller. Har ikke vekt.

Jeg vet hvor høy jeg er, jeg vet diverse lengdemål her og der på kroppen. Jeg vet blodtrykket, blodprosent, osv. Syn. Lenge siden jeg har sjekka hørselen, dog.

Annonse

Jeg vet hvor høy jeg er, jeg vet diverse lengdemål her og der på kroppen. Jeg vet blodtrykket, blodprosent, osv. Syn. Lenge siden jeg har sjekka hørselen, dog.

Men da kan sikkert en omtrentlig vekt regnes ut fra høyde og diverse omkretser, skulle jeg tro. ;)

Fast rutine ved sengetid...stelle seg, vaske seg, pusse tenner, gre hår...hoppe på vekta

Ikke spør meg hvorfor det er sånn, for noe poeng er det jo ikke i å gjøre det så ofte :D

Jeg veier meg helst om morgenen jeg, er som regel en halv kg lettere da enn kvelden før. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...