cathlin Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Fra tid til annen kan vel noen enhver føle en slik slitenhet og trøtthet i beina at man bare har lyst til å legge seg. Aktivitet som stimulerer blodsirkulasjonen uten for stor belastning er da tingen for en liten periode. Jeg tenker da på sykling på lette tråkk og svømming. Tusen takk:-) Det høres rett ut for meg. Jeg er ikke vant til å ha arbeidsdager som starter 6.30 og varer til 18. Men så trener jeg ikke noe for tiden heller, og det hjelper ikke på saken. Og jeg spiser ikke regelmessig. Blir veldig trøtt rundt kl 14 og 16 og har lyst til å legge meg ned noen ganger i løpet av dagen. Lurer litt på hvordan jeg kan få en slik dag til å fungere bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/352856-slitenhet-i-beina/page/2/#findComment-3025512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.