Gå til innhold

Hvor lang tid å overføre penger?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha de nå!

SKulle fått overført penger fra noen i går,

dette skulle de ordne med en gang i 10-tiden, men har ennå ikke fått pengene inn på konto. Vet det pleier å ta litt lenger tid om det er en annen bank,

men hvor lang tid tror dere?

Bør jeg ringe alt nå og sjekke om de har overført pengene?

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Etter min erfaring kan det ta flere dager, faktisk. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet...

men hvorfor er det sånn at av og til tar det bare timer da...

F.eks. en gang skulle en fyr overføre penger til meg, han gjorde det på nettbank kvelden før, en annen bank enn jeg brukte, og allerede neste morgen kom pengene på kontoen min!

Utålmodig jeg hehe :)

men hvorfor er det sånn at av og til tar det bare timer da...

F.eks. en gang skulle en fyr overføre penger til meg, han gjorde det på nettbank kvelden før, en annen bank enn jeg brukte, og allerede neste morgen kom pengene på kontoen min!

Utålmodig jeg hehe :)

Skjønner deg godt jeg. Vet ikke hvorfor det er slik. Men noen banker har bedre service enn andre..

Nordea f eks, har en lusen utenlandsbetaling som ikke sier i fra om betalingen ikke går igjennom. Så da sitter vi der og tror alt er OK, mens ingenting skjer...

Etter min erfaring kan det ta flere dager, faktisk. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet...

Flere dager gjelder kun ved utenlandbetalinger. Aldri innenlandsbetalinger. Da kommer pengene enten samme dag eller dagen etter (dersom de har betalt senere på dagen)

Annonse

Gjest trådstarter

Dersom overføring skjer før et visst tidspunkt (ca. kl. 12) så skjer overføringen samme dag. Dersom dette ble betalt i går skulle du uansett hatt pengene i dag.

Ja, har vært så mye rot fra de som skulle overføre pengene (forsikringsselskap),

først roter de med papirene og påstår det er pant på bilen min - noe det ikke er,

så gir jeg beskjed om det, men fortsatt ingen penger, ringer og purrer på, nei så har ikke saksbehandler fått beskjed ennå, jeg spør om renter, å ja, jo du har rett på det og, jo de skulle overføre det med en gang... yeah right! Og nå fortsatt ingen penger.

Sikker på de rotehuene overfører på feil konto!

Ja, har vært så mye rot fra de som skulle overføre pengene (forsikringsselskap),

først roter de med papirene og påstår det er pant på bilen min - noe det ikke er,

så gir jeg beskjed om det, men fortsatt ingen penger, ringer og purrer på, nei så har ikke saksbehandler fått beskjed ennå, jeg spør om renter, å ja, jo du har rett på det og, jo de skulle overføre det med en gang... yeah right! Og nå fortsatt ingen penger.

Sikker på de rotehuene overfører på feil konto!

Tror du kan la være å skylde på banken i hvert fall:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...