Gå til innhold

Turisthytte og kleskode

Gjest ut på tur, aldri sur

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur, aldri sur

Skal på jobbseminar på en betjent turisthytte. Blir kjørt helt opp til døra, og skal ha konferanse + middag/sosialt der.

Vi skal også ha en fottur, og påkledning for dette spør jeg ikke om.

Men hva har man på seg inne på hytta til middags? Forventes det pynting? Eller turtøy? Eller dongeri?

Og ville dere tatt med klærne i en bag (og en dagstursekk til fotturen), eller er det bare ryggsekk som gjelder?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353060-turisthytte-og-kleskode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener en av Turistforeningens hytter, så har jeg vel aldri sett annet enn turklær/treningstøy/ullklær under middagen der. De "peneste" plaggene jeg har sett, er fine fleeceoverdeler eller ullundertøy i fine farger...*s*

Men som en annen sier, snakk med kollegaene dine om dere tenker det annerledes siden dere kan kjøre helt frem. Jeg har aldri vært på hytter hvor man ikke har gått et godt stykke for å komme frem til.

Siden det er bilvei helt frem, så spiller det ingen rolle hva du pakker i. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...