Gå til innhold

Er det ok å slette venner på FB som ikke svarer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at folk spør om dette en gang jeg :)

Det er DIN facebook-profil, og det er DIN avgjørelse hva du legger ut av bilder og info der...og det er selvsakt DIN rett å slette og ordne med vennelista di akkurat som det passer deg

Hvis du sletter noen så kan de...

1 - ikke en gang vite at du har slettet dem for når en har en del venner - for de som har det - så er det umulig å holde styr på dem alle og vite hvem som henger på og ei

2 - skjønne at du har slettet dem og tro at det er noe feil med profilen - hvilket skjer i blant

3 - skjønne at du har slettet og bli litt fornærma eller undrende

4 - skjønne at du har slettet og gi blaffen

Umulig å vite hvordan din venner er, og hva som kan skje

Men så himla viktig er slike ting sjelden at jeg hadde giddet miste noe nattesøvn på grunn av slikt i allefall

Slett nå de du ønsker du :)

Ja, slett i vei! Det velger du helt selv!

Jeg pleier sogar å trekke venneforespørsler tilbake hvis det går for lang tid før vedkommende svarer. Gidder ikke å gå på grass for andre. Når folk må "tenke seg om" før de gidder å akseptere meg, er de ikke verd en plass på min venneliste. Da trekker jeg som sagt forespørselen tilbake. ;-)

Gjest sjøstjerna

Ja, slett i vei! Det velger du helt selv!

Jeg pleier sogar å trekke venneforespørsler tilbake hvis det går for lang tid før vedkommende svarer. Gidder ikke å gå på grass for andre. Når folk må "tenke seg om" før de gidder å akseptere meg, er de ikke verd en plass på min venneliste. Da trekker jeg som sagt forespørselen tilbake. ;-)

Hadde vi kjent hverandre, så hadde du sikkert slettet evt venneforespørsel til meg.

For jeg er veldig uregelmessig på FB/eller sjekker privatmailen. enkelte ganger kan det bli 1-3 uker mellom hver gang. Det går ikke på manglende interesse, men på prioritering/tilgang. (heller spa/fjellturer/skogsturer/fjæraturer/bading/sykling....shopping/reising ... enn tid foran dataen)

Klart du kan. Jeg rydder litt i vennelista nå og da. Jeg gidder ikke å ha folk der som aldri gir livstegn fra seg. Hvis de aldri oppdaterer statusen, sender en melding eller klemmer ut av seg et eneste lite "liker" en gang i mellom sletter jeg dem etter en stund. Hadde en ryddesjau for noen dager siden, og sletta ganske mange. Ei av dem la meg til for et halvt års tid siden, og etter det har jeg ikke sett noe til henne der inne. Men hva skjer? Jo, dagen etter fikk jeg en ny venneforespørsel fra henne! :) Hehe, komisk. HVORFOR vil hun absolutt ha meg på lista??? :) Sorry. Total avsporing!:)

Klart du kan. Du gjør som du føler for.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...