Gå til innhold

Er dette vanlig i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig/uvanlig

Hvilke personer er inne på internettsider der du kan kjøpe reseptbelagte tabletter? Kan det like så godt være "mannen i gata" som narkomaner, pillemisbrukere, kriminelle og kroppsbyggere?Ikke minst må man ikke være kjent for å finne en "sikker" side som selger slike ting? Om noen du kjenner er inne på slike sider ville du ikke begynne å lure litt på hva som er grunnen til det, fordi "vanlige" folk går til legen? Eller er det mere vanlig enn jeg tror å kjøpe reseptbelagte piller på nett???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353088-er-dette-vanlig-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg kjøper reseptbelagte piller på nett. Fordi det er lettvint og man får pillene rett hjem i postkassen mye billigere en hva apoteket kan tilby. Og det er fullt ut lovlige piller. Jeg er den vanlige mannen i gata som benytter meg av denne lettvinte måten å skaffe meg piller jeg behøver. Dette er ikke vanedannende piller, og jeg hadde fått resept av legen om jeg hadde spurt.

Gjest Vanlig/uvanlig

Jeg kjøper reseptbelagte piller på nett. Fordi det er lettvint og man får pillene rett hjem i postkassen mye billigere en hva apoteket kan tilby. Og det er fullt ut lovlige piller. Jeg er den vanlige mannen i gata som benytter meg av denne lettvinte måten å skaffe meg piller jeg behøver. Dette er ikke vanedannende piller, og jeg hadde fått resept av legen om jeg hadde spurt.

Hvordan aner du hva du får og ikke helsefarlige kopier?

Onsdag1365380628

Hvordan aner du hva du får og ikke helsefarlige kopier?

Man kjenner virkningen etter flere års bruk, hadde jeg fått "narrepiller" hadde jeg kjent det straks. Det er dessuten piller som i utgangspunktet er billig å produsere, og jeg antar at ingen er tjent med å lage dem med annet innhold. Jeg har faktisk aldri tenkt tanken på at de skulle være "farlige" å innta.

Gjest Vanlig/uvanlig

Man kjenner virkningen etter flere års bruk, hadde jeg fått "narrepiller" hadde jeg kjent det straks. Det er dessuten piller som i utgangspunktet er billig å produsere, og jeg antar at ingen er tjent med å lage dem med annet innhold. Jeg har faktisk aldri tenkt tanken på at de skulle være "farlige" å innta.

Ja, men hva sparer du av å handle tabletter på nett? Etter en viss sum så har du jo krav på frikort og nesten gratis tabletter. Jeg skjønner ikke dette, jeg.....

Gjest jeg bare lurer litt

Men er det tillatt eller ikke å gjøre det? Og må du betale toll av det?

Annonse

Onsdag1365380628

Ja, men hva sparer du av å handle tabletter på nett? Etter en viss sum så har du jo krav på frikort og nesten gratis tabletter. Jeg skjønner ikke dette, jeg.....

Jeg synes det er lettvint og jeg sparer penger. Masse penger. Jeg kan bestemme styrke og dosering selv. Og får tablettene i postkassen. Deilig med frihet til å velge selv hva man vil ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...