Gå til innhold

Permanent make up i Ålesundsområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med permanent make up?

Selv kunne jeg godt tenke meg å friske opp fargen rundt øynene (kajal) og kanskje også brynene som jeg synes er lysere enn før. Jeg bruker til daglig make up, men skulle vært godt å føle seg litt mer fresh uten også ;) Jeg har farget vipper og bryn før, men den fargen forsvinner altor kjapt :-(

Noen som vet om det finnes et slikt tilbud i nærheten av Ålesund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de driver med permanent make up? Fant iallefall ikke noe på hjemmesida deres...

det står på den siden at de driver med make up. Kan jo alltids ringe og høre :)

Gjest åleberta
Skrevet

Tror den som var på Stor Moa drev med det, men nå tror jeg det er nedlagt?

"kjente" hun som drev stedet, men vet ikke hvor hun holder til nå. Skulle visst være flink.Drev med vanlig tattoo, piercing og permanent makeup.

Skrevet

det står på den siden at de driver med make up. Kan jo alltids ringe og høre :)

Ja, så det -men vil tro de hadde skrevet permanent make up dersom de også drev med dette...

Skrevet

Tror den som var på Stor Moa drev med det, men nå tror jeg det er nedlagt?

"kjente" hun som drev stedet, men vet ikke hvor hun holder til nå. Skulle visst være flink.Drev med vanlig tattoo, piercing og permanent makeup.

Ok... litt rart dersom ingen driver med dette her i nærheten, men men..

Skrevet

Hvis du kan reise til Molde så er det hvertfall en salong der.

http://www.femina-molde.no/makeup.html

Flott!!

Jeg bor bare litt over en time fra Molde (inkl. ferge), så det er ikke noe problem å reise dit. Sendt dem en mail nå, så får jeg se om det er avskrekkende dyrt eller ikke ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...