Gå til innhold

Sterilisering av hund.

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg skal sterilisere hunden min, det er en jentedachs på 7 år.

Noen som har erfaring med sterilisering av tisper? Kvikner hun raskt til?

Ble hunden roligere?

Hun har sjelden løpetid, men innbilte svangerskap hver gang. Nå er det mye som spiller inn hos henne om dagen, så jeg håper jo dette vil hjelpe, men kom til å tenke på om hun kanskje ble roligere sånn generelt?

Livlig jente når det kommer folk nemlig, hun er svært glad i mennesker, er jeg borte 10 min er det en velkomstkomite uten like! :o) Vil slikt roe seg?

Endrer hundene oppførsel etterpå, eller er det bare fravær av løpetid som spiller inn? Har ikke peiling på akkurat dette egentlig (er jo som oftes hannhunder dette er aktuelt for) og avgjørelsen ble litt kastet på oss, men vi har ikke noe særlig valg akkurat nå pga at hun ikke er frisk.

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

De kvikner veldig raskt ! De blir gjerne roligere, men det gjelder ikke alle...

De fleste blir mer innekjære og kosete;)

Jeg vil uten tvil anbefale deg å sterilisere henne!

Skrevet

De kvikner veldig raskt ! De blir gjerne roligere, men det gjelder ikke alle...

De fleste blir mer innekjære og kosete;)

Jeg vil uten tvil anbefale deg å sterilisere henne!

:o)

Hun er innekjær og kosete allerede, men masete. Spesielt dersom sambo går ut og hun ikke får være med. Hun er mye ute også, aktiv både i skogen og rundtom her (bor på landet).

Flott at hun kvikner raskt til! Hun har vært syk lenge nå, men vi finner ikke årsaken, så nå mistenker dyrlegene mulige svulster i eggstokkene. Så vi får prøve dette.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Jeg skulle svare AntiBac, siden jeg trodde spørsmålet dreide seg om sterilisering av hud:-) Kanskje du ikke får helt den virkningen du ønsker med AntiBac i dette tilfellet:-)

Skrevet

Jeg skulle svare AntiBac, siden jeg trodde spørsmålet dreide seg om sterilisering av hud:-) Kanskje du ikke får helt den virkningen du ønsker med AntiBac i dette tilfellet:-)

He he ;o)

Antibac kan være nyttig i mange sammenhenger, men ikke akkurat her tror jeg. ;o)

Nå har jeg faktisk vasket hunden i noe som luktet antibac, vi trodde hun var angrepet av hårmidd, så hun ble vasket i dette skvipet to ganger, men så var det ikke midd allikevel. Så nærmer jeg meg hunden med antibac nå, så rømmer hun sikker, klok av skade! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...