Gå til innhold

facebookspørsmål...

Anbefalte innlegg

Gjest aktiv på fb

Det har oppstått en ubehagelig konflikt med en av venninnene mine, som jeg også har på facebook. Egentlig ønsker jeg å slette henne, men det blir vel som en krigserklæring, og det ønsker jeg ikke. Jeg er en fredselskende person, som strekker meg langt for å holde fred med alle. Men det er dessverre ikke alltid mulig! =( Så jeg har tenkt på muligheten for at jeg bare kan "skjule" henne, slik at jeg ikke får opp det hun legger ut, og det er ganske mye! Jeg trenger å få dama litt på avstand, og det ser ikke ut til å være mulig når jeg stadig sitter å leser alt hun skriver. Kan man skjule venner, uten at denne vennen får vite det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353134-facebooksp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har skjult noen

Kan du si noe om hvordan man gjør det? =)

Du finner et eller annet som personen har skrevet (det kommer opp på hjemsiden din) og så trykker du krysset øverst til høyre. Da får du opp tre valg, og velger "skjul Hans" (eller hva han nå heter). Rimelig sikker på at det var slik jeg gjorde det :)

Den ene var en feiltrykking, og det var litt værre å få opphevet det igjen, men jeg klarte det også.

Gjest aktiv på fb

Du finner et eller annet som personen har skrevet (det kommer opp på hjemsiden din) og så trykker du krysset øverst til høyre. Da får du opp tre valg, og velger "skjul Hans" (eller hva han nå heter). Rimelig sikker på at det var slik jeg gjorde det :)

Den ene var en feiltrykking, og det var litt værre å få opphevet det igjen, men jeg klarte det også.

Takk=)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...