Gå til innhold

Hva er aldersforskjellen mellom dine foreldre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ikke tilfeldig. Svært sannsynlig statistisk.

http://www.ssb.no/magasinet/slik_lever_vi/art-2004-08-31-01.html

Min mor er faktisk eldre enn min far, nesten 1,5 år...

Og jeg er 4 mnd eldre enn min mann...

Der røyk litt av den statistikken...

Gjest en gang alle

Min far er 6 år eldre enn min mor.

Min ene mormor var ett år eldre enn min morfar, mens min farfar var 15 år eldre enn min farmor.

''Min ene mormor var ett år eldre enn min morfar''

Hvor mange mormorer har du hatt? :-p

Min far er 7 år eldre enn min mor. Min farfar var 7 år eldre enn min farmor. Mannen min er 7 år eldre enn meg.

Så vi følger tradisjonen :-)

Min svoger er forøvrig også 7 år eldre enn min søster.

Så når barnas kjærester skal vises frem, er det første dere ber om fødselsattest? ;-)

Annonse

''Min ene mormor var ett år eldre enn min morfar''

Hvor mange mormorer har du hatt? :-p

haha, skrev først bestemor, og endret det til mormor for å få det mer oversiktlig. Men jeg _kunne_ jo hatt to mormorer vet du, i framtiden er nok ikke det uvanlig!

Gjest ingen nick

interessant at mannen er eldre enn kvinnen av alle svarene jeg har fått foreløpig. Tilfeldig?

Det er vel det som er mest vanlig, men jeg kan gi deg noen tall, hvor det er motsatt.

Min venninne G er 2 år eldre enn sin mann F, en annen venninne L er 1 år eldre enn mannen sin D. Min tante N er 6 år eldre enn sin mann E og min tante H er 8 år eldre enn sin mann M.

Det er dessuten min onkel M som har alzheimers og min tante H som må ta seg av ham. Han som er yngst må bli pleiet av henne som er eldst.

Min far er 7 år eldre enn min mor. Min farfar var 7 år eldre enn min farmor. Mannen min er 7 år eldre enn meg.

Jøss, var det tilfeldig?

Annonse

haha, skrev først bestemor, og endret det til mormor for å få det mer oversiktlig. Men jeg _kunne_ jo hatt to mormorer vet du, i framtiden er nok ikke det uvanlig!

Nei, det kan bli mange interessante kombinasjoner her, spesielt med tanke på surrogati :))

Ikke verst! :-)

Vi har hatt en litt annen variant, med en viss 'rytme' i: Mellom besteforeldrene mine var det 8 år, mellom foreldrene mine 10 år, og mellom søsteren min og mannen 12 år. Så en fast økning der for hver generasjon;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...