Gjest Casta Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Blåbærsaft? *lol* tenkte meg noe litt mer på kanten hvis du skjønner. 0 Siter
morsan Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 *lol* tenkte meg noe litt mer på kanten hvis du skjønner. Kreklingsaft, da? Det er jo ganske spesielt, men visstnok meget jernrikt! 0 Siter
Gjest Host hark host hark Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Hostesaft, spør du meg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Slike forespørsler virker omtrent like godt som snmodninger om å bli litt mer festlig på fest! 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Slike forespørsler virker omtrent like godt som snmodninger om å bli litt mer festlig på fest! *he he* Eller som jeg har opplevd, fra noen som syntes at jeg fortalte mange gode vitser på en fest for lenge siden: "Fortell noen vitser, da ve!" ...eh... javel... ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 *he he* Eller som jeg har opplevd, fra noen som syntes at jeg fortalte mange gode vitser på en fest for lenge siden: "Fortell noen vitser, da ve!" ...eh... javel... ;-) Jeg har bestandig syntes at det å fortelle vitser eller historier på forespørsel eller kommando er komplett umulig. Men enkelte ganger kommer de uppfordret som perler på en snor :-). 0 Siter
cathlin Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Kreklingsaft, da? Det er jo ganske spesielt, men visstnok meget jernrikt! Svartsurbærsaft er den ultimate saften. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Jeg har bestandig syntes at det å fortelle vitser eller historier på forespørsel eller kommando er komplett umulig. Men enkelte ganger kommer de uppfordret som perler på en snor :-). Helt enig. 0 Siter
morsan Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Svartsurbærsaft er den ultimate saften. Har aldri hørt om svartsurbær - er det et dialektord? 0 Siter
cathlin Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Har aldri hørt om svartsurbær - er det et dialektord? Tror ikke det. Kalles også aronia. Hagebusk. 0 Siter
cathlin Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Har aldri hørt om svartsurbær - er det et dialektord? Her er en link http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel1381.asp 0 Siter
morsan Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Her er en link http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel1381.asp Spennende! Jeg er i utgangspunktet überskeptisk til hagebær, for jeg har vokst opp med at det var fyfy å smake på, men fint å høre at det finnes spiselige varianter også :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Spennende! Jeg er i utgangspunktet überskeptisk til hagebær, for jeg har vokst opp med at det var fyfy å smake på, men fint å høre at det finnes spiselige varianter også :-) Samme her. Kan melde om at jeg smakte på svartsurbærgele her en dag og svartsurbærlikør, og jeg lever ennå. Men er ikke helt der ennå at jeg tar sjansen på å plukke dem ute i det fri. Selv om det høres fantastisk ut at de inneholder mange fler antioksidanter enn blåbær. Jeg har alltid trodd at blåbær var antioksidantbæret over alle antioksidantgreier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.